Do we look related?

we get told we look similar a lot

do we look related?
i think it was just our old hair though:



  • you look related
    Vote A
  • you look similar
    Vote B
  • you look nothing alike
    Vote C
Select a gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy

0|0
220

Most Helpful Guy

  • Hmm... I'd say that you two look nothing alike. Maybe it is different in person or whatnot, but based on these pictures...

    Simalarities:
    -- The obvious. You are both female around the same age.

    -- The hair is similar in its color and straightness, but the style is slightly different. I think the way the hairline is on both of you is slightly different as well.

    -- Similar fashion style. You happen to wear the same kinds of colors for clothes, and your lipstick is the same color in the second one. Makeup is done similarly as well.

    -- Skin tone. You are both about the same shade.

    But there are many more differences...
    -- Her nose is more hooked down, your's goes up more.
    -- She has a rounder face (probably due to how her jawline is)
    -- Her eyebrows are more archy... Well, if that is a word haha
    -- Her eyes are slightly rounder I think.
    -- Her cheekbones are further forward as well and different.

    TL:DR: While you may have a few things in common, I don't think you two look that similar to be honest.

    0|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • Well I'm assuming you're human so I guess you've got that in common otherwise no just friends who copy each other. Look wise.

    0|0
    0|0

Have an opinion?

What Guys Said 19

  • There are some minor similarities but you don't look related. Not nothing alike either. There is something.

    0|0
    0|0
  • Hair and hair colouring look vey similar. Lipstick similar. Eyes similar. Girl on left has slightly fuller face, whereas you are slimmer in the face.

    Overall, I'd say very similar!

    0|0
    0|0
  • Sorry , I see no similarities what so ever

    0|0
    0|0
  • Not really similar...

    0|0
    0|0
  • yup.. same tall nose, same colored eyes, skin complexion, even the same lips. i could go as far to say you guys might possibly be twins.

    one has chubby cheeks, and dassit.

    0|0
    0|0
  • only after reading it the 3rd time I noticed that it's related and not retarded 😂

    no, honestly I don't really think you look related. on the second more than on the first but still not that much...

    0|0
    0|0
  • Ummm 😐
    tbh it's just bc you both have same type of make up 😶
    Cause your face shape is totally different than her 👆

    0|0
    0|0
  • Similar styles... but not necessarily similar features. :-P

    0|0
    0|0
  • Hmmm nopes

    0|0
    0|0
  • That first photo, no. The second one, yes.

    0|0
    0|0
  • if you said you were cousins I would believe you

    0|0
    0|0
  • I can't see it but then again I'm useless at this kinda thing

    0|0
    0|0
  • No you do not. I think.

    0|0
    0|0
  • Nope not at all

    0|0
    0|0
  • u both have 2 eyes, 2 ears, one nose

    0|0
    0|0
  • you look nothing alike

    0|0
    0|0
  • Very I would say

    0|0
    0|0
  • Damn you two are pale

    0|0
    1|0
  • Similar in style.

    0|0
    0|0

What Girls Said 1

Loading...