Are big legs on a girl attractive?


Are big legs on a girl attractive?





I play soccer, volleyball, and workout frequently. My legs (and basically everywhere) have become extremely big and muscular. My thigh is 32 in (bigger than my waist) and my calf is 16in. Is this intimidating or attractive?


0|0
9|29

Most Helpful Guy

  • Damn!😳 Looks at those sexy legs😠, I think I am in love 💕💖💓, I LOVE 💋 SUCH LEGS, OMG! 😍 OMG!😍 OMG! 😍. Sorry I am a leg person.
    please can I touch they have perfect skin tone and really nice set of muscles.
    To some guys it can be intimidating, but really care about such sexy legs, I want to😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚 them..

    0|0
    1|0

Most Helpful Girl

  • You have awesome legs. It may sound weird to you, but I'm trying to get my legs to look like yours. I'm almost there. I like the aesthetic of athletic/muscular legs (but not too athletic, as in bodybuilding... though I have a lot of respect for bodybuilders).

    1|0
    0|0
    • Yes I love my legs! Only downside is pants do not fit 😂

    • Oh, I know what you mean! I have the same struggle. The waist part fits, but not the thigh part. Shorts and skirts are where it's at for me.

    • Ussally sweats and yoga pants for me!😂

What Guys Said 28

  • Sexy legs.

    0|0
    0|0
  • Those look great. Athletic legs are very attractive in my opinion.

    0|0
    1|0
  • Love athletic legs, and your legs are super attractive.

    0|0
    1|0
  • I think this is a good example of what I personally consider 'perfection'
    I don't use that word a lot yea.

    0|0
    0|0
  • You have the legs I look for in a girl. I will take a girl with A cups if she has good legs like yours.

    0|0
    0|0
  • Your legs are not big

    0|0
    1|0
  • yes, yes and yes.

    0|0
    0|0
  • I see no problems.

    0|0
    1|0
  • goddamn aha

    0|0
    0|0
  • they aren't that big tbh.

    They look nice though, much better than skinny legs.

    0|0
    0|0
  • Looks good. Your legs probably look killer in a skirt and heels.

    0|0
    1|0
  • Those legs are very attractive

    0|0
    0|0
  • Very nice legs , I like them

    0|0
    0|0
  • Attractive

    0|0
    0|0
  • 😱😨😍😍 i think im in love.

    0|0
    0|0
  • they and not big, very sexy

    0|0
    0|0
  • 💋... dam hot babes

    0|0
    0|0
  • tbh i'm not too much of a leg person but i would make an exception for yours. Really nice lol

    0|0
    0|0
  • Yes girl so hot

    0|0
    0|0
  • You look good, my wife is the same way

    0|0
    0|0
  • There beautiful wear them with pride ;-)

    0|0
    0|0
  • Since it are muscles i have no problem with it, if it would be fat i won't be a fan of it

    0|0
    1|0
  • sexy legs, great ass, I'd eat you :)

    0|0
    0|0
  • That shits sexy.

    0|0
    0|0
  • I don't like big legs at all.

    0|0
    0|0
  • Dem feets!

    0|0
    0|0
    • They're disgusting lol to much time in cleats and running drills😂😂

    • Nooo I like. Legs and calves are hot too.

      Made my pee pee grow :)

  • Are you right or left footed?

    0|0
    0|0
    • Left.. I think😅

    • Would make sense since your left leg is bigger. Interestingly, I'm right footed and my left side is bigger for me. Don't know how that happened

  • you aks are they ?
    i totally like you , so hot legs and feets and so fit :* !!!

    0|0
    0|0

What Girls Said 8

  • They don't look big. I was expecting like when Squidward ate the crabby patties.

    Yours look nice regardless.

    1|0
    0|0
  • I think you're hot.

    0|1
    0|0
  • Yes all the better to choke guys out with during the feast

    0|0
    0|1
  • Your thigh is seriously 32"? Damn. Doesn't look it.

    0|0
    0|0
  • yeah you have nice legs!

    0|0
    0|0
  • You fine. Mine are very similar & I have never had any complaints.

    0|0
    0|0
  • They look great hint i have very toned legs they look similar to yours 10/10😘❤️😍

    0|0
    0|0
  • Very sexy ;)

    0|0
    0|0
Loading...