Guys, Is my top half ok?


Guys, Is my top half ok?
Im still working on getting a hourglass figure tho lol... But am i good?

Updates:
Oh and are my boobs too small? 😣

0|0
29

Most Helpful Guy

  • Looks fine. Small boobs have advantages too and there are plenty of guys who prefer those.

    0|0
    0|0
Sponsored

Have an opinion?

What Guys Said 28

  • You look fine don't worry. You body is stunning. I know girls who would kill to have your shape and sometimes hourglasses are over rated. And there is no such thing as boobs that are too small. Boobs are boobs sweetie they're all perfect for someone's hand.

    0|0
    0|0
  • You look fit and yes Its ok

    0|0
    0|0
  • looks good to me! :-D

    0|0
    0|0
  • Your body looks great to me.

    0|0
    0|0
  • Boobs are good size for your body and figgure is very tight. Nice work!

    0|0
    0|0
  • that's more than okay ;)
    looks great and don't worry about your boobs lol

    0|0
    0|0
  • U look awesome. And r u not wearing pants?

    0|0
    0|0
  • Yes it is fishy

    0|0
    0|0
  • Ya your all good girl

    0|0
    0|0
  • Your body is on point, and dont worry about the smaller boobs. Lots of Guys love smaller boobs (including me🙈)

    0|0
    1|0
  • yeah boobs are on smaller side, honestly boobs and ass should be more or less equal in opposite direction.

    0|0
    0|0
  • Yea, you look good.

    0|0
    0|0
  • fine... good...

    0|0
    0|0
  • your under 18 yo but u look fine

    0|0
    0|0
  • it is good

    0|0
    0|0
  • Looking great.. small boobs are nice too

    0|0
    0|0
  • Very beautiful

    0|0
    0|0
  • Fit girl ^^ all i cas say don't wanna go 2 jail lmao

    0|0
    0|0
  • Looks pretty hot to me

    0|0
    0|0
  • yes you look fine, small boobies are like those small expensive chocolates, I love them :)

    0|0
    0|0
  • Looks really sexy in my opinion.

    0|0
    0|0
  • Hourglass figure! Do you believe in that crap? You're fine.

    0|0
    0|0
  • All of you is ok. All of you looks hot

    0|0
    0|0
  • Ugh...

    ... Why do men even bother with women? They're all stupid, insecure, and weak.

    You look fine. Happy?

    0|0
    0|0
  • You must you must improve that bust.
    They fit that body perfectly , they will Get bigger you can tell.

    0|0
    0|0
  • This is amazing lmao. 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Keep working but you look good

    0|0
    0|0
  • Looks good

    0|0
    0|0
Loading...