Is she beautiful?


Is she beautiful?


0|0
10|26

Most Helpful Guy

  • I've seen better. I'd give her a 6/10.

    0|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • He looks like a Barbie gone horribly wrong.

    2|4
    0|0

What Guys Said 25

  • It's clearly a guy...

    2|3
    0|0
  • Dear lord no, that person looks like a guy in a wig with lipstick and weird paint around their eyes. Bad hairstyle choice and bad makeup choice.

    1|0
    0|0
  • HOLY FUCKING SHIT she's HOT!

    1|1
    0|0
  • Omg mum is that you?

    Last time I seen you.. You was legging my dad with your dick.. I thought women had vaginas

    Hope to see you again soon (but not fucking my dad)

    PS. Your cock is small bitch

    0|1
    0|0
  • I would say she is just okay, say 3 out of 10.

    0|0
    0|0
  • No s/he does not

    1|0
    1|0
  • Lmaooooooo

    1|0
    0|0
  • hahahahaha... NO

    1|0
    0|0
  • cute haha :)

    1|0
    0|0
  • Why is that guy wearing a wig and makeup?

    1|1
    0|0
  • Those are good effects

    0|0
    0|0
  • That is poorly photo shopped unless there's a person who's hairline starts right at the end of the eyebrow...

    0|0
    0|0
  • Is that a dude?

    1|0
    0|0
  • It's a dude. Ew

    0|0
    0|0
  • Hells yeah. Would bone until springtime.

    0|0
    0|0
  • Loss for words

    0|0
    0|0
  • lmfao wtf thats a guy.

    0|0
    0|0
  • Not my type.

    0|0
    0|0
  • Ewwwwwwwwwww

    0|0
    0|0
  • Is that a dude?

    0|0
    0|0
  • Yes she is.

    1|0
    0|0
  • Dude looks like a dude!

    1|0
    0|0
  • And this is why I can't take GAG seriously

    0|0
    0|0
  • I think I must know his mum

    0|0
    0|0
  • That's a guy

    0|1
    0|0

What Girls Said 9

  • Fantabulous!

    1|0
    1|0
  • omg isn't that edited with an app? :'D it sure looks like it bc i ones had an app that could add makeup to your face on the photo, it looked pretty fake so i never used it tho :p

    1|0
    0|0
  • Stunning. ...

    0|0
    0|0
  • Everyone is beautiful. So yes

    0|0
    0|0
  • That's a man...

    1|0
    0|0
  • thats a guy.. and the editor has horrible photoshop skills..

    0|0
    1|0
  • This looks photoshoped

    0|0
    0|0
  • This photoshop sucks ass

    0|0
    1|0
  • Surgery went wrong

    1|0
    0|0
Loading...