Which guy is the best looking out of these 3?


Which guy is the best looking out of these 3?






0|0
24|4

Most Helpful Girl

  • I... don't hate #1, who bears a passing resemblance to my oldest.

    #2 is wasted potential. My lawd, whoever's the stylist for that shoot shd be tarred and feathered. The rings don't work with the hat don't work with the hoody... and sweet Jesus Christ child, that watch don't work with ANYTHING bout that boy.
    He got nice eyes. You could do a lot with. But omgwtfbbq worst styling ever omg.

    #3 seems rather not straight. Although single pics can mislead, there.

    1|0
    0|0
    • Hahahaha i also said to myself that the jewelry didn't match

    • @DesiDoo I KNOW RIGHT? smh. Double smh cause that's clearly a professional photo, there.

Most Helpful Guy

  • Why are they all white

    1|0
    0|0

What Girls Said 23

  • They all look the same to me.

    3|2
    1|0
  • I'm in love with Guy #2 Face, but Guy #1 looks dirty in a good way. An odd feeling has come over me. I feel like a freaking vampire. Damn I just wanna suck on his neck while playing in his mess hair haha

    0|0
    0|0
  • - 1: His tattoo and lips are unattractive.
    -2: Too feminine
    3: Unattractive
    None of them is attractive.

    0|0
    0|0
  • 3. If he was smiling, I'm sure he'd look even better.

    1|0
    0|0
  • First one is just 100000/10 would bang
    That tattoo is 😍😍😥

    1|0
    0|0
  • Guy 1 is hot but that pic sucks XD

    I'll go with guy 3

    0|0
    0|0
  • I don't really like their attitude, they seem too cocky. The second one it the hottest though.

    0|0
    1|0
  • Guy #1 love and those eyes and tattoo had me sold.
    Guy # 2 also love and his eyes save him
    Guy #3 he's cute but in a pinch his cheeks and call him adorable kind of way.

    0|0
    0|0
  • They're all pretty ugly

    1|0
    2|0
  • guy #1 for me but they all look the same

    0|0
    0|0
  • Toni Mahfud all the waaaay! (second one ;) )

    0|0
    0|0
  • Three by far, i love jessey stevens

    0|0
    0|0
  • 2 he looks the manliest.

    0|0
    0|0
  • The first guy for sure!

    0|0
    0|0
  • They're all damn fine but I'd pick the third one

    0|0
    0|0
  • In my personal opinion photo/guy #3 in the best looking

    0|0
    0|0
  • Nr 1 *insert hearteyes*

    0|0
    0|0
  • To hard of a choice

    Guy 2&3 are extremely gorgeous
    But guy 1 bm

    Guy 1 for sure

    0|0
    0|0
  • Second 😍😍😍

    0|0
    0|0
  • None of them.

    0|0
    1|0
  • Second or first can't decide

    0|0
    0|0
  • none of them

    1|0
    1|0
  • They all look lame ass swaghetti yolognese boys

    1|2
    1|0

What Guys Said 3

  • number 2 or 3. number one looks like he's going to steal your jewelry to pawn for drug money. number 3 looks a bit underage.

    0|0
    0|0
  • They can all fuck me
    Guy 1 is making an ugly face tho. Still hot

    0|0
    1|0
  • I'm seriously not trying to hate but... they all have that "lame ass fuckboi" look.

    1|0
    1|0
Loading...