Based on my looks, what country do I look like i'm from?



Based on my looks, what country do I look like i'm from?

Updates:
I mean what do you think my nationality is? =D

0|0
9|19

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

  • Are you from the US? And you look waaay younger than 18-24

    1|0
    0|0
    • This is an old pic, but I took it when I was 19.

      I live in the U. S currently, but i'm not from the U. S

    • Show All
    • LOL! XD

    • Thank you ❤️

What Guys Said 18

  • I am getting a east European vibe and I was close - I see Ukraine in the comments

    1|0
    0|0
    • Hehe, yeah! Most people say that I don't look Eastern European. LOL

  • Uk, i think.

    1|0
    0|0
  • pinkberry?

    1|0
    0|0
    • It's an old pic of me with an old phone. LOL XD

    • Show All
    • I live in US, but i'm not from there. XD

      Hehe, yeah, I like pink stuff. I guess i'm a bit girly. =D

    • nothing wrong w/ that =)

  • I really don't know but you look good

    1|0
    0|0
  • A country girl from the USA

    0|0
    0|0
  • You are definitely African ! Or east Asian?

    0|0
    0|0
    • No, you're not even close!

    • Show All
    • Damn... I tried everything... For all I know you could be Ukrainian.

    • You... actually got it right this time. LOL

  • From England?

    1|0
    0|0
    • Nope! I am European, though!

    • From Turkey or Ukraine?

    • Wow! You actually got it right, i'm from Ukraine! O=

  • Switzerland?
    Denmark?

    0|0
    0|0
    • Nope, but I am European, so you're close ^_^

    • Show All
    • Czech? Romanian?

    • Nope, a little more eastward! ^_^

  • America. Filler

    0|0
    0|0
    • No! I live in America at the moment, but i'm not from America. =3

    • So I was close then

    • Nope! I wasn't asking where I live, I was asking where i'm from

  • You are fat, I am guessing Murica?

    0|1
    2|1
  • Holland?

    0|0
    0|0
    • Hehe, nope, but you're getting warmer! =D

  • new orleans

    0|0
    0|0
    • Nope, not even close, hehe! XD

  • Pakistan

    0|0
    0|0
  • 'Merica

    0|0
    0|0
    • I live in America at the moment, but i'm not from America

  • America

    0|0
    0|0
    • Nope! I only live in America currently, but i'm not from America

    • European country

    • Yes, but which one?

  • Eastern European. Maybe Romania, Bulgaria?

    0|0
    0|0
    • Yep, I am Eastern European, but not Romanian or Bulgarian, but you're close! =D

  • American for sure.

    1|0
    0|0
  • germany or a little north

    1|0
    0|0
    • LOL, i'm actually part German

    • there you go i guessed

    • LOL, but i'm not actually from Germany, i'm just part German. XD

What Girls Said 8

Loading...