How do you think this girl looks? Be honest.. 😊?


How do you think this girl looks? Be honest.. 😊?

  • Gorgeous
    17% (8)26% (19)22% (27)Vote
  • Pretty
    38% (18)56% (41)49% (59)Vote
  • Ok
    30% (14)8% (6)17% (20)Vote
  • Meh
    4% (2)4% (3)4% (5)Vote
  • Nothing special
    11% (5)6% (4)8% (9)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
Just wondering because she always appears on my news feeds and seems she gets more likes than she deserves on social media. Just wanted your opinions!
Come on people, not got enough votes on this poll to go by!

0|0
5|20

Most Helpful Guy

  • she's pretty but I think I'd like her more with less makeup and a more natural smile

    0|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • Pretty, but the make-up looks clownish and does her no justice at all.

    1|1
    0|0

What Guys Said 19

  • she's chilin d00d

    0|0
    0|0
  • Nice eyes. Possibly thin lips. I'm going with the "Ok".

    1|0
    0|0
    • Glad I'm not the only one

  • I think she looks pretty

    0|0
    0|0
  • She looks good

    0|0
    0|0
  • really cute i'd date

    0|0
    0|0
  • Just curious but do you have something against this woman?

    0|0
    0|0
    • Just don't like her she's ugly

    • Beauty is in the eye of the beholder;
      that which one person finds beautiful or admirable may not appeal to another.

      If you don't like her then ignore her.

    • I know that. But I wanted to see who agrees that she's ugly

  • I say gorgeous!

    0|0
    0|0
  • not my type

    0|0
    0|0
  • welcome back MySpace angle.

    she's a 6.5

    0|0
    0|0
    • Glad someone else agrees

  • She looks pretty

    0|0
    0|0
  • would pick

    0|0
    0|0
    • Blind. She's too old for you anyway

    • Show All
    • Oh but I am :)

  • the girl looks pretty.. she got beautiful eyes

    0|0
    0|0
  • Love the eyes face and sexy hair would date her

    0|0
    0|0
  • She's pretty

    0|0
    0|0
    • Ur blind

    • Show All
    • Can't look young and mature either

  • like a future rapist ugh...

    0|0
    0|0
    • Yeah She's annoying looking

  • Gorgeous and beautiful :)

    0|0
    0|0
    • Hmm nah

    • Show All
    • Aww ohmy bad.

    • Just wanted to see what people actually think

  • she has them crazy eyes.

    0|0
    0|0
  • Who is she?

    0|0
    0|0
    • A person I know...

    • I thought maybe she was someone famous

    • Nah, she's definitely far from that

  • Very pretty face! And what looks like it could be an excellent body! Would like to see more of it!

    0|0
    0|0
    • Ok thanks

    • Show All
    • Nah but at least they look attractive she doesn't

    • Hahaha! Okay then!

What Girls Said 4

  • She looks very pretty and you shouldn't be posted pictures without people's permission, especially when the aim is to see how many people agree with you that she's not that attractive.

    1|0
    0|0
    • But most people do think she's unattractive so it's fine

    • Show All
    • It's okay not to like some people. Taking their pictures and putting them on a site accessed by a shit ton of strangers with the intention of finding people who will agree with you and say how unattractive she is is not an okay thing to do. Can't you see how pathetic that makes you?

    • Not really because I knew people would agree on here. Didn't do any harm to be honest

  • Average. TBH. And everyone gets more likes than they deserve on social media. Ugly people get more likes than pretty people, and vice versa. Means nothing these days

    0|0
    0|0
    • Pretty average just like you too! :)

    • Show All
    • I don't know what you're trying to tell me but I look nothing like her, regardless of who is more or less average...

    • You actually do. The dark hair, dark eyes and eyebrows. Not so much the lips. No offence or anything

  • can't give an honest opinion with makeup.. its hard to say

    0|0
    0|0
  • She looks... like a girl!

    0|0
    0|0
    • Well, yeah but... read the update

    • Show All
    • You're still going?

    • Yeah.

Loading...