Do you think I'm pretty honest answers please?

Do you think I'm pretty honest answers please?


0|5
13|52

Most Helpful Guy

  • The lipstick is too much

    1|1
    0|0
    • Agreed. The contours of her particular face don't lend well to that color

Most Helpful Girl

  • You're covering half your face but we're supposed to tell you if you're pretty or not?

    1|0
    0|0

What Guys Said 51

  • yep you are def pretty

    0|0
    0|0
  • Ya you're attractive, I personally am not crazy about the pale skin-black hair combo tho, but that's just me! :)

    0|0
    0|0
  • Holy shit, pretty fuckin beautiful!!! Diggin those eyesss 😍

    0|0
    0|0
  • Very sexy hot

    0|0
    0|0
  • Totally pretty. Just tone down on the makeup.

    0|0
    0|0
  • I think really beautiful

    0|0
    0|0
  • Ah yes. Black hair, pale skin, green eyes. Killer combination :)

    0|0
    0|0
  • eh...

    1|0
    0|0
  • a little too much makeup and hair hiding your face to properly judge. from what i see: yeah you´re probably pretty.

    0|0
    0|0
  • I would say cute... not pretty though!

    0|0
    0|0
  • Honesty... I'm afraid I'll have to call you Really Attractive

    0|0
    0|0
  • Yep you are

    0|0
    0|0
  • Why the one eye symbolism?

    0|0
    0|0
  • Yeah you are you look mysteriuos too.

    0|0
    0|0
  • You look a little like Rihanna haha

    0|0
    0|0
  • You should smile instead of trying to look sultry.

    0|0
    0|0
  • Of course you are pretty.

    0|0
    0|0
  • Nit rlyyy

    0|0
    0|0
  • Beautiful, nice eyes and lips :)

    0|0
    0|0
  • Yes, you're very pretty. You have an exotic appeal. Are you a Latina?

    0|0
    0|0
  • Oh my, yes

    0|0
    0|0
  • You have really nice lips

    0|0
    0|0
  • You look good, but if you remove that lipstick you would look better.

    0|0
    0|0
  • No, not at all honestly

    0|0
    0|0
  • Come on girl you know your just oozing sexiness... lol I just said 'oozing' :P

    0|0
    0|0
  • Dripping with hotness!

    0|0
    0|0
  • You're beautiful, love the hair color, looks well with your lips and eyes, also that sexy look, gorgeous.

    0|0
    0|0
  • when I look at your picture these words pop up in my mind: young and pretty

    0|0
    0|0
  • Yes very pretty!! SEXXXYYY

    0|0
    0|0
  • a smile could not hurt XD

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    21

What Girls Said 12

Loading...