Do you think Jess's Duggar is pretty?

Do you think Jess's Duggar is pretty?





Personally even though I think the whole Duggar 21 kid family dynamic is really weird, I do think she is pretty. What do you think?

Updates:
Jessa* not Jess's lol typo

0|0
4|7

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

  • I think she's gorgeous

    0|0
    0|0

What Guys Said 6

  • She's cute, but having that many siblings has to fuck you up in the head somehow...

    0|0
    0|0
  • Lol, beta husband.

    0|0
    0|0
  • Yes, she's cute. She doesn't look old enough to have 21 kids tbh.

    0|0
    0|0
    • She has 20 siblings. She only has one kid. Lol

  • Meh she's aiiiight

    0|0
    0|0
  • Yesss

    0|0
    0|0
  • Na not my type

    0|0
    0|0

What Girls Said 3

  • I have no idea who she is but yeah, she's pretty.

    0|0
    0|0
  • So pretty but the family is crazy lmao. Ugh she has perfect hair lol

    0|0
    0|0
  • no her cray cray personality ruins her face

    0|0
    0|0
Loading...