Do me and my sister really look all that similar?

Do me and my sister really look all that similar?

  • Y'all look similar
    65% (40)53% (39)59% (79)Vote
  • No you don't
    35% (22)47% (34)41% (56)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
9|30

Most Helpful Guy

  • This is a Private Opinion
    Only the asker and the opinion owner can view it. Learn more

What Guys Said 29

  • y'all definitely look like your sisters but that doesn't mean you look totally alike.

    0|0
    0|0
  • Nah, one on left is way hotter.

    0|0
    0|0
  • I definitely think so. Especially the hair and legs.

    0|0
    0|0
  • Other than the hair, no.

    0|0
    0|0
  • y'all do, y'all

    0|0
    0|0
  • You look similar and definitely related. Two very gorgeous girls right there

    0|0
    0|0
  • No, really different.

    0|0
    0|0
  • Yeah a little

    0|0
    0|0
  • No like identical, but pretty similar... which is good becuase you're both so HOT :D

    0|0
    0|0
  • you guys have the same legs, and hair, but I wouldn't mistaken you too.

    0|0
    0|0
  • The girl on the left looks really hot!

    0|0
    0|0
  • I'm not sure which one is you, but the one on the right has a rounder face

    0|0
    0|0
  • girl on the left is peng

    0|1
    0|0
  • woW 2 sexy goddess !!

    0|0
    0|0
  • You look similar-ish... But the left one is hotter.

    0|0
    0|0
  • except for the height you are similar. both sexy.

    0|0
    0|0
  • the tall one is hotter... love those long legs babe.

    0|0
    0|0
  • Somewhat, but if you had a twin, I would still choose you

    0|0
    0|0
  • You both are sexy and beautiful

    0|0
    0|0
  • i would say yeah

    0|0
    0|0
  • There is some resemblance there but not too much to say you're overly similar.

    0|0
    0|0
  • I voted B - the one on the left looks much younger and at first glance I thought the woman on the right was her mother

    0|0
    0|0
  • more like mother and daughter

    0|0
    0|0
  • Let's have a threesome.

    0|0
    0|0
  • mmmm let me see ohhhh both of u are eatable , kissable and adorable the black one got a real hot ass that i just love to be touching now , the other girl got a real likable boob that i will spend all my life staring at it , iam just curious would u accept if a guy asked both of u to join him at the same time

    0|0
    0|0
  • Yes ya do and very yummy might I add

    0|0
    0|0
  • No you both don't look similar
    by the way are you taller one?

    0|0
    0|0
  • Different features, same style (including hair)

    0|0
    0|0
  • Pretty much... although yer heads are kinda different...

    0|0
    0|0

What Girls Said 9

  • The girl on the left is GORG! Perfect body.

    0|1
    0|0
  • Not at all.. Except for the fake bleached hair.

    0|0
    0|0
  • Yes, you guys look similar. Even if I didn't know, I would think that she's your sister.

    0|0
    0|0
  • Yep very similar but a little different facial structure.

    0|0
    0|0
  • Similar and both beauties ♡ It runs in the family☆

    0|0
    0|0
  • You lol related but that's about it.

    0|0
    0|0
  • Besides the hair color, not really.

    0|0
    0|0
  • I mean you look related, but not all that similar.

    0|0
    0|0
  • The one in black looks like a tranny. The only thing similar about you is the fake hair color.

    0|0
    0|0
Loading...