This girls ass?

This girls ass?

What do you think of this girls ass, is it a good size?


0|8
12|58

Most Helpful Guy

  • Wow, that ass in that picture is so very firmly & bootylicious. I would be more than happy to let that girl twerk in front of of me. That ass is just too perfect. Also I'm so very proud & happy to be an assman who's into big asses.

    1|0
    0|0
    • Thank You so very much for the MHO. It was my pleasure to answer this question.

Most Helpful Girl

  • Jiggle, jiggle, jiggleeee! 👋💥🍑 pull over that ass too fat🚥🚦 I'd smack that shhh and run off so yeah it's nice lol.

    2|0
    0|0

What Guys Said 57

  • Ho... that one took me by surprise... if the rest of the body was like that, i'd tap that none-stop...
    she'd be sore all day... everyday... and there's a possibility of broken furniture... :) just saying.
    screw the size, I've had bigger, its the shape.

    0|0
    0|0
  • a very nice posterior

    0|1
    0|0
  • I prefer small butts. However, if I woke up and found this in my bed, I definitely would not scream!

    0|0
    0|0
  • It's perfect as far as I can see. Oh God!! But what I'd do to that booty!

    0|0
    0|0
  • Is that even a question? That ass is perfect and if that's your ass, you are set for life😘

    1|0
    0|0
  • It's definitely a butt.

    2|0
    0|0
  • nice I guess. I don't much get asses. I am not an ass man at all.
    pussy and tits...

    0|0
    0|0
  • Looks nice

    0|0
    0|0
  • It's a very beautiful and sexy butt.

    0|0
    0|0
  • I like it. Nice tan and looks very smooth.

    0|0
    0|0
  • OMG, YUMMY;-*

    0|0
    0|0
  • It is reasonably hot... might be a little big for my taste.

    0|0
    0|0
  • The angle isn't quite the best, but it doesn't look bad. I say it's alright.

    0|0
    0|0
  • nothing wrong your tushy

    0|0
    0|0
  • more than just "good" 👍
    great ass

    0|0
    0|0
  • I don't have complaints about it.

    0|0
    0|0
  • Looks good to me

    0|0
    0|0
  • That's a very nice ass.

    0|0
    0|0
  • Those panties look familiar
    Was that ass the subject of a past question?

    0|0
    0|0
  • hmmmm, hard to tellll... might have to do physical examination on that ass ;) haha

    0|0
    0|0
  • My butt is bigger.

    0|0
    0|0
  • She has a great butt and knows it

    1|0
    0|0
  • nice, needs some squads

    0|0
    0|0
  • That asss tho

    0|0
    0|0
  • sadly, its beginning to droop

    0|0
    0|0
  • It's nice I guess feels kinda weird checking out a girl I don't know

    0|0
    0|0
  • what i wanna do to that...

    0|0
    0|0
  • pretty good size n much hotter

    0|0
    0|0
  • I don't stare at it too much but it's a good size

    0|0
    0|0
  • looks good to me

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    27

What Girls Said 11

  • I feel sad for that ass because now it's all over the internet. Not as an ass that people admire or respect though. That doesn't happen on the internet. That's just a sad ass of some girl who instead of addressing her insecurities put them online.

    Internet people can't fix you. Only you can fix you.

    7|0
    0|0
  • It looks fine. Pretty average. Of course I can't be entirely sure because I can't compare it to the rest of her body, which isn't in the picture.

    0|0
    0|0
  • Well. It's an ass.

    0|0
    0|0
  • I am a girl yes. And I honestly dont see the point in a big ass or big boobs. Yeah it could just be a girl thing but I know some guys may like big ass and small boobs. Big boobs and small ass. Big ass and big boobs. Small boobs and a small ass. It differswith every person. Just sayin xD

    0|0
    0|0
  • Goddamn! Thats an ass!!

    1|0
    0|0
  • Wow it is soo nice. She must be very fit. I think a lot of girls would like to have such a butt

    Sorry my English is bad😇

    0|0
    0|0
  • An ass I'm jealous of lol

    0|0
    0|0
  • It´s a pretty butt :)

    0|0
    0|0
  • Kill for mine to ne that tight again

    0|0
    0|0
  • I wanna bite it 😂

    0|0
    0|0
  • It looks nice. It's better than mine

    0|0
    0|0
Loading...