Too fat or your liking?

Too fat or your liking?


0|2
10|31

Most Helpful Guy

  • it´s a little floppy to be honest. maybe working out a bit, could bring it into better shape. generally i´d say you are chubby, not fat. you definitely should avoid gaining weight though.

    1|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • Little on the too chubby side.

    2|0
    0|0

What Guys Said 30

  • not too fat, but why not tone up? good for you and your mate.

    3|0
    0|0
  • Not for me I prefer it

    1|0
    0|0
  • Perfect for me. You look beautful

    1|0
    0|0
  • Not my preference but still not a problem

    1|0
    0|0
  • Not too fat at all.

    1|0
    0|0
  • I like what I am seeing

    1|0
    0|0
  • you are curvy yes, major fat, no. not too bad, quite pretty. love the boobs.

    1|0
    0|0
  • tone up a little bit.

    1|0
    0|0
  • Yeah. I am pretty thin. Gonna be tough for me to handle a woman who is much bigger than me.

    0|0
    0|0
  • No. You look pretty good. Nice bra too

    1|0
    0|0
  • look like purple rain baby

    1|0
    0|0
  • definitely too fat :/

    0|1
    0|0
  • Too gat

    0|0
    0|0
  • Yea, way too fat lol

    0|0
    0|0
  • a little too much for me, But I've always preferred slender women.

    0|0
    0|0
  • your hot and have a attractive body

    0|0
    0|0
  • body is nice but need little work on belly

    1|0
    0|0
  • not that fat. i liking

    0|0
    0|0
  • Not fat, I would bang you

    0|0
    0|0
  • Not fat at all! Very beautiful bra. ;)

    0|0
    0|0
  • Yes a little bit

    0|0
    0|0
  • It's too big for me

    0|0
    0|0
  • Yeaa..

    0|0
    0|0
  • Hmmm. you aren't morbidly obese so that's a plus. You are a little overweight however. Sorry to be the bearer of bad news but you could stand to lose a few pounds.

    1|0
    0|0
  • hell yeah way too fat

    0|0
    0|0
  • fat but would still smash

    0|0
    0|0
  • No not at all, if I ran into u in person I would want to get to know you better , before i consider you dateable or not.

    1|0
    0|0
  • Hotttt as fuck

    1|0
    0|0
  • Yes way too fat

    0|0
    0|0
  • I don't prefer it, but you're definitly dateable and still sexy ;-)

    1|0
    0|0

What Girls Said 9

  • haha nah! Your good! you seem to workout!

    1|0
    0|0
  • Not "too" fat, but I think you should tone up a bit. You're still young, you can do it pretty easily.

    2|0
    0|0
  • i wouldn't call you fat, just a little chubby. if you lost like 5 pounds (no need to lose a lot) and toned up a bit, you'd look really good. you have a nice body shape.

    1|0
    0|0
  • Your body would be ten times nicer if you stood up straight and exuded more confidence
    Your body is nice and just normal tbh

    1|0
    0|0
  • a little but you dont look bad sis if u want u can do something exercise every mornings

    2|0
    0|0
  • Fat in the wrong places.

    0|0
    0|0
  • yes... try to work out and have some waist at least

    0|0
    0|0
  • You are pretty 😊

    0|0
    0|0
  • you are ok.

    0|0
    0|0
Loading...