Does this look okay?

Does this look okay?


  • No
    31% (14)18% (14)23% (28)Vote
  • Yes
    69% (31)82% (62)77% (93)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
It's a skirt w/ pockets I am kinda a tomboy and never wear skirts but it's hot af and I don't know how I look sooo

0|2
5|26

Most Helpful Guy

  • looks so familiar..

    but chillin d00d

    1|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • its alright u should probably iron it

    0|0
    0|0

What Guys Said 25

  • You look absolutely fine in it.
    enjoy being able to wear a skirt in the heat. we guys can't really get away with it lol

    0|0
    0|0
  • I really like the outfit.

    1|1
    0|0
  • I love it. Fits great on you. Rock it.

    1|1
    0|0
  • i like the shirt a lot. the skirt seems to just be a sort of odd style

    0|0
    0|0
  • Ya nice style

    0|1
    0|0
  • it looks really good on you. and also you have a wonderful figure for it

    1|1
    0|0
  • I'm not a huge fan of how the skirt looks from the front but you have a nice body so it looks good on you

    0|0
    0|0
  • the skirt fits good from the back but somehow loses its flair from the front. Maybe cause it goes straight down.

    0|0
    0|0
  • It looks cool.

    0|1
    0|0
  • Looks good to me

    0|1
    0|0
  • I like the style.

    0|0
    0|0
  • Damn right it's "Hot af" you look fucking sexy :D haha

    0|0
    0|0
  • for what?

    0|0
    0|0
  • love the body, very pretty. love the boobs

    0|1
    0|0
  • It looks almost sexy as the person wearing it.

    0|1
    0|0
  • yeah that's nice

    0|1
    0|0
  • looks totally fine

    0|0
    0|0
  • Okay? It looks terrific

    0|0
    0|0
  • no it ain't

    0|0
    0|0
  • Be careful

    0|0
    0|0
    • What why? I don't think I'm wearing this haha XD I just didn't know if it looked ok

    • Show All
    • My legs are just kinda long it is really not too short

    • Your legs are impressive like some thing else but not writing that here

  • It looks great

    0|0
    0|0
  • I can tell you packin heat under that skirt🍑

    0|0
    0|0
  • hayır. D

    0|0
    0|0
  • Yes and hot! ;)

    0|0
    0|0
  • Uhuh. I like it! 😃

    0|0
    0|0

What Girls Said 4

  • Honestly I'm not a fan of the skirt at all.. The top is good but combine it with something else, a more clean style skirt or high waisted jeans.

    0|0
    0|0
  • It's really cute! I think if you pulled it up a little more in the front it would look better because it would accentuate your waist more

    0|0
    0|0
  • Yeah.

    0|0
    0|0
  • I like it. Simple but still cute

    0|0
    0|0
Loading...