Do you think you are attractive?

What do you think of yourself? Are you attractive?

Do you think you are attractive?


  • Yes, I am one sexy beast. ;)
    27% (13)47% (28)38% (41)Vote
  • No, far from it.
    12% (6)10% (6)11% (12)Vote
  • Depends on the day. One day I am super sexy and the next I am walking around with a bag on my head.
    29% (14)22% (13)25% (27)Vote
  • I think so? I mean other people tell me I am so I guess?
    16% (8)10% (6)13% (14)Vote
  • HELL NO
    10% (5)3% (2)6% (7)Vote
  • My milkshake brings all the boys to the yard
    4% (2)3% (2)4% (4)Vote
  • I look like freaking chewbacca
    2% (1)5% (3)3% (4)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
19|28

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

What Guys Said 27

  • It depends on the day. Some days I look worse than others, but some days I'm like "Hmm, not bad."

    On a general level I think I'm about in the slightly above average zone. I don't think I'm like a "WOW" by any means, but I don't think I look too bad :)

    ...
    But then again, I may look like chewbacca... Just with most of the hair shaved off xD

    1|0
    0|0
  • I am reasonably attractive, but not to the extent of being a chick magnet! I'm happy with my looks, though! :)

    1|0
    0|0
  • I'm okay, around average

    1|0
    0|0
  • I have mixed views because of my age I give two ratings - For a 47 year old man I am probably around a good average - Against all males I probably come in with a low average mark - As others say it often depends on the day

    1|0
    0|0
  • Yes.
    I am very attractive to bees , birdshit , mosquitoes , dogs , cats and cars who don't see me on the road.
    Summer. Wheeee.

    1|0
    0|0
  • Yes I am really attractive fr

    1|0
    0|0
  • I am to at least one girl, i guess that's all that matters at this point ¯\_(ツ)_/¯

    1|0
    0|0
  • Big surprise, most guys thing they are and most girls are unsure.

    I'm somewhere between "No, far from it" and "HELL NO"

    1|0
    0|0
  • I see myself as just an average Joe.

    1|0
    0|0
  • I have my moments.

    1|0
    0|0
  • Sexy beast.

    Now if only there were such a thing as a decent picture of me. I can't selfie for shit, and the people I hang out with either don't do pics or they suck at it even worse than I suck at selfies.

    1|0
    0|0
  • I feel I'm average in just about every way

    1|0
    0|0
  • I get a food baby on my cheat day lmao thats when I feel unattractive

    1|0
    0|0
  • Baby I'm fabulous nah not lying there are moments I find myself fat or think my forehead makes me ugly but I snap out of it and remind myself that I am good looking don't care what people say 😎

    1|0
    0|0
  • Yeah, I'm a sexy hoe ;p

    1|0
    0|0
  • Yeah I'm alright. lel

    1|0
    0|0
  • yup, i know im attractive.

    1|0
    0|0
  • I'm at least handsome.

    1|0
    0|0
  • I think I'm okay. Nothing special but not gross.

    1|0
    0|0
  • I sure do, but most of the time, I feel like crap

    1|0
    0|0
  • Sexy beast right here

    1|0
    0|0
  • Zero fucks given, tbh.

    1|0
    0|0
  • I'm FABULOUS!

    0|0
    0|0
  • Lolz, you tell me

    0|0
    0|0
  • I rate myself 11/10

    0|0
    0|0

1 private opinion(s)
Only the asker and the opinion owner can see it. Learn more

What Girls Said 18

  • I voted C. It definitely depends on the day for me. Lol Some days I feel super confident and attractive and then other days it's like... nope. Haha Overall though I think I look okay, average at least and I'm okay with that.

    1|0
    0|0
  • Good to have u back girl!
    it changes, but generally I'd say it'll do =]

    1|0
    0|0
  • I don't think I'm attractive... I know I am lol!
    Jk.
    But still, I'm pretty okay.
    gifsec.com/.../...bitch-please-im-fabulous-gif.gif

    1|0
    0|0
  • Other)

    I'm trying to believe I am.

    2|0
    0|0
    • Well believe it! I didn't lie about it the other day!

    • Show All
    • Also I've always been kind skinny-fat no matter how i eat

    • I rmbr the days. I was skinny fat throughout early high school was in the same situation. I ended up getting a part time job at a grocery store and all the doors slammed open for me. I bought adidas, timberlands, a bunch of hats, shirts, etc it was awesome. Still is awesome since I moved to full time work. Give time a chance and it'll help ya xP

      Best of luck.

  • On my good days I think I'm average and on my bad days I think I'm hideous.
    So, I'm far from being attractive.

    1|0
    0|0
    • That's so sad..

    • Show All
    • No problem. It upsets me when people feel like they aren't attractive or good looking. Try hitting the gym more and be healthy your body will flourish I promise stay motivated and find a particular style you'd like to wear and work it xD
      I've seen so many before and after photos and people really can transform it's all about determination.

      Best of luck to you.

    • @Harbor I'm trying to do that, but it's so hard.
      But thank you, anyways.

  • hmmmm nah... i have issues with my self image

    1|0
    0|0
  • Eh, I have my days. Sometimes I look good other days it's everything going wrong. 😂😂 just your average brown gal! 😜

    1|0
    0|0
  • I'm a minders incestious wife.
    I'm disgusting.

    1|0
    0|0
  • I don't think I'm ugly... Just not that pretty lol. On my best days a 7. Don't get me started on worse days o_o

    1|0
    0|0
  • No. Not at all.
    I'm wondering why people are telling me I could become a model... stop telling me lies, you don't have to sugarcoat anything for me :/

    1|0
    0|0
  • Yes I'm beautiful :) and I know it

    1|0
    0|0
  • well I'm not ugly. but I'm not the prettiest person out there either. I also have facial scarring

    1|0
    0|0
  • I get very insecure out in public and think I look gross, when I'm at home I feel like I look better. Eh, I'm weird.

    1|0
    0|0
  • I know I am attractive

    1|0
    0|0
  • Eh.. I guess so. Sometimes I do.

    1|0
    0|0
  • Lool I wanna look like a chewbacca... For no apparent reason.

    1|0
    0|0
  • yes, very

    1|0
    0|0
  • Actually A C and F if you could imagine that... <3

    1|0
    0|0
Loading...