Do I look high or dazed?

Do I look high or dazed?
People tell me this all the time


0|0
2|5

Most Helpful Girl

  • umm... maybe a little bit :/

    0|0
    0|0
    • Maybe a little or a lot

    • Show All
    • like u look like u just dont really care. like... ur just doin u

    • Yep thats me lol

Most Helpful Guy

What Girls Said 1

  • Kind of high lol, but in a cute way

    0|0
    0|0
    • lol how is looking high cute, but thinks tho

    • Haha , not really looking high, more like drowsy 😂😂 you don't look like a stoner, just a little tired

    • yea lol i guess so huh

What Guys Said 4

  • That is just your resting face - Mine looks like I am daydreaming as well

    0|0
    0|0
  • Kinda look like dave chappelle

    0|0
    0|0
    • Lol not Dave Chappell I see no resemblance other then that we are both black

    • Show All
    • It ain't a diss 😂, im just goin off this one photo, and "to me" you look "kinda" like dave. Similar eyes, your mustache, the flat chin and just the overall look, yeah youve got different noses but i see a resemblance though, fuck it maybe i watched too much chappelle show this week 😲😅

    • Dude I will admit we have a common facial structure, but that's probably because we are black and skinny, we don't look anything alike lol, maybe the chin I guess but as far as my face goes no lol

  • you lit fam?

    0|0
    0|0
  • yes maybe because of the awkward angle u took it at

    0|0
    0|0
Loading...