Am I sexy at all?

Am i sexy at all?

Updates:
Is he *

I don't want to say if it is me or not 🤦‍♂️😂

0|0
11|4

Most Helpful Girl

  • Great Face!! I prefer short hair on a guy, but wear what Makes you feel comfortable :)

    1|0
    0|0
    • Your type or not?

    • Show All
    • Yep just reading

    • Okay cool

Most Helpful Guy

What Girls Said 10

  • Handsome. I prefer a longer beard and shorter hair than that personally.

    0|0
    0|0
  • Looks handsome :-) needs more beard though

    0|0
    0|0
  • I love your eyes.

    0|0
    0|0
  • Kinda, you look good though. But looks too young, like 18 or 19. Maybe when you're in your early 20s your mandible will get a little larger, and then yes.

    0|0
    0|0
    • The right side (your right, on the left in the pic) of your face looks better than the left one. It seems like your chin is a little bit deviated to the left (I'm saying this because I have the exact same "problem" lol).

    • Show All
    • Then yes, but you look younger, you have a narrow face

    • Ok haha

  • Yup!

    0|0
    0|0
  • You look handsome

    0|0
    0|0
  • Very handsome.

    0|0
    0|0
  • I think you really cute, don't be insecure about yourself

    0|0
    0|0
    • Like how cute?

    • Show All
    • Haha I would say early haha it's almost 5 but I'm sick and can't sleep πŸ˜„, I can see you are seriously not using time for nothing with these girls , you will be successful with your journey to find a women haha good luck πŸ’ͺ

    • Ok...

  • handsome! 😊 would date/10

    0|0
    0|0
    • Why?

    • Show All
    • I have a no idea but thanks

    • What would you like to do after the restaurant?

  • no. You're too hairy. eww.

    0|1
    0|0

What Guys Said 3

  • Reminds me of Orlando Bloom

    1|0
    0|0
  • You look like Orlando Bloom.

    0|0
    0|0
  • you are above average 6.5/10 no homo

    0|0
    0|0
Loading...