15 Possibly Unfair Prejudices I Seem To Have About Others

1. When I get behind an elderly driver

I assume at some point I'm gonna be following a turn signal for 30 minutes to an hour, And at 20 mph below the speed limit.

2. When I see a woman driver

I assume she's fixing to kill my ass and everyone else on the road with her crazy female driving............

I actually found a scientific chart to back this one up, Though.

3. When someone's using the urinal next to me in a public restroom

I assume they are gonna try to look at my pecker.

4. When it comes to public toilets

I assume the people who used it before me have left enough bacteria on the toilet seat to eat my asshole away in about 2.5 seconds after I sit down :(

5. When I see a user online from the East coast

I assume they look like rejected extras from the Sopranos or a low budget rap video, And that they are gonna be ass-dicks about everything.

6. When I see a user from the West coast

I assume (hope) she is a blonde chick with big tits and a fake tan.

And that she surfs and does porn.

7. If a woman agrees to go out on a date

I assume she wants to have sex afterward.

8. If a woman gives a blowjob

I assume she's gonna swallow.

I grab the back of her hair and push her head down, Anyways. Just in case :)

9. If a woman has a big, bouncy ass

I assume she's an expert dick rider.

10. If I see a woman standing on a street corner

I assume she's a hooker.

11. If I meet someone from Australia

I assume they are an alcoholic.

12. If I meet someone from Europe

I assume they are going to be an asshole.

13. If I hear someone laughing hysterically at a Kevin Hart movie or comedy routine

I assume they are getting paid to do it.

That dude is just not funny............

14. If I see a woman who owns a large dog

I assume she's into bestiality.

15. When I get an IM outta the blue from a woman telling me how hot, lonely, and horny she is.

I assume it's a scam bigger than hell.

............JK about a lot of these

#zombieTakes


3|1
8|13

Join the discussion

0/2500

Submit

What Girls Said 8

  • 6d

    NUMBER 11.
    I AM TRIGGERED

    0|0
    0|0
  • 2mo

    #14 seriously? It sounds like you have a very sexualised mind.

    1|2
    0|2
  • 6d

    fGood post

    0|0
    0|0
  • 1mo

    OMG what wrong with your head

    0|1
    0|1
  • 2mo

    My mom is probably the best driver in the world with inhuman navigation skills, she's part migratory bird. We visit someplace once, three hours away and have to go back weeks later "Hey mom, do you need me to put that in GPS?" "No, I think I remember" We get there early!
    Meanwhile, I don't know the street names in my hometown.
    by the way, this was funny :)

    0|1
    0|1
  • 2mo

    Lmao have my upvote.
    When I see Asians in a ricer I assume they want to race. And that they also have the Tokyo drift soundtrack playing.
    When I see a gap between cars I assume they need me to fill in the space. I happily and quickly oblige.

    0|1
    0|1
  • 2mo

    Wow... you are really screwed up.

    0|4
    0|3
  • 2mo

    1 & 2 are correct by the way. Old drivers are the fucking worst and 90% of women too. And this is coming from a woman. Also Asian drivers. Ffs

    1|4
    0|1
    • 1mo

      women are statistically better drivers than men. you have an interesting understanding of the word 'true'

What Guys Said 13

  • 6d

    @Luci92 is gonna love these.

    1|0
    0|0
  • 2mo

    Where I come from, it doesn't matter whether the driver is elderly, Asian, black, a woman, white, a man, 99 percent of all of them are not obeying the rules of the road

    1|2
    0|1
  • 2mo

    weird prejudices my friend.

    i'm from the east coast. definitely not fitting that prejudice

    0|1
    0|1
  • 1mo

    Would you assume I'm an alcoholic?

    0|0
    0|1
  • 2mo

    Lol cool.

    0|1
    0|1
  • 2mo

    One about women brain is funny, I agree about elderly driver, they do tend to drive slower, but last one is so true.

    0|1
    0|1
  • 2mo

    Just do what I do, assume everyone is retarded until they prove otherwise.

    0|1
    0|2
  • 2mo

    Puerile post with puerile prejudices.

    0|0
    0|3
  • 2mo

    What the hell did I just read? O. o

    0|0
    0|1
  • 2mo

    One about the east coast made me laugh and I'm from NY.

    0|1
    0|1
  • 2mo

    1. I don't drive, but I share this opinion on elderly drivers :P
    2. On the other hand, I know lots of very good female drivers ;)
    3. I know how you feel :(
    4. Same here 😵
    5. N/A
    6. I like the picture ;)
    7. I don't have excessive expectations 😳
    8. No comment 🙄
    9. I'm not into big asses, but I like girls who are expert dick riders 😜
    10. Not necessarily 🤔
    11. Nah, I like Australian people 😎
    12. Hmm, I'm from Europe 😮
    13. I'm indifferent 😑
    14. LOL, I doubt that 🙃
    15. I don't know, I'm not sure 😐

    0|1
    0|1
  • 2mo

    Agreed with Kevin Hart, not funny at all.

    0|2
    1|1
  • 2mo

    Yes - Number 15 is a totally unfair prejudice - I have met many beautiful young ladiesoin the internet who are genuine and I was so surprised when they actually said being bald and middle aged was a turn on for them - I wish I had known years ago I was so attractive to strippers who just want to meet a nice man, have kids then cook and clean for her family while being very sexy in the bedroom.

    0|1
    0|1
Loading...