Don't you think this girl is just perfect?

Somehow I found her on Tumblr and WOW, instant girl crush. I'd go lesbian for her. I personally think she's flawless. She seems like a very nice person too. How can she be anything less than 10/10? What do you think, people? Is this universal beauty?
Don't you think this girl is just perfect?






0|0
9|22

Most Helpful Guy

What Guys Said 21

  • Guessing black is her fav color lol

    1|1
    0|0
  • WOW she's FREAKING AWESOME like she's perfect

    1|0
    0|0
  • She doesn't do anything for me

    0|0
    0|0
  • I like her a lot 9/10 - She looks familiar to me - She must look like someone I have seen.

    0|1
    0|0
  • pretty... yet not perfect...8/10 mostly :D

    0|1
    1|0
  • she needs a perfect sandwich.

    1|0
    0|0
  • No she is not perfect. Not even close, but she is beautiful.

    0|0
    0|0
  • Oh God, yes she is gorgeous 😍

    0|0
    0|0
  • Perfect until I saw the cigarette.

    0|0
    0|0
  • Meh. Not my type.

    0|0
    0|0
  • For me to skinny.

    0|0
    0|0
  • 8/10 nothing special in my opinion

    0|0
    0|0
  • Very pretty abd looks like she has a nice body!

    0|0
    0|0
  • She's very cute but I don't think she's perfect or even that close to perfect tbh

    0|0
    0|1
    • Why is she not even close to perfect? What kind of flaws does she have?

    • Show All
    • Says someone who's 18. This girl is 19 lol
      But fair enough

    • I love black hair!

  • 8 or 9 out of 10, and smoking is a small turn-on.

    0|0
    0|0
  • 7/10, Danielle Bradbery is the closest to perfect you can get

    0|0
    0|0
  • no, i dont think she's perfect

    0|0
    0|0
  • Masturbation worthy

    0|0
    0|0
  • i1127.photobucket.com/.../...f.com-add-text_15.gif Nope she has no body and an average face in my books... I've seen normal everyday girls who look way better IMHO.

    1|0
    0|0
  • 10/10
    -Smoking=no thanks

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0

What Girls Said 9

Loading...