What would you guys and girls rate my singing voice on a scale of 1-10?

http://vocaroo.com/

So awkward

Updates:
sorry I will post link I forgot to save it lol
http://vocaroo.com/i/s16xKChupczn sorry here it is lol

1|0
13|6

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

  • Not very good if you want me to be honest. If not, fucking fabulous dude! Right on :)

    My voice sucks, that is why I play guitar.

    0|1
    0|0

What Girls Said 12

  • 7, I guess. I'm not really sure lol. I don't really like rating people on things, it feels wrong somehow.

    0|1
    0|0
  • Haha little froggie I love you! I'm going to be honest, I love your speaking voice but I wouldn't pursue a singing career if I were you! 💙
    So brave 👍👄😄

    0|1
    0|0
  • Omg I totally watched that same eoosiode the day you posted this... lmfao

    0|1
    0|0
  • Lol.. your voice sure is something buddy :p

    0|1
    0|0
  • perfection :D XD LOL

    0|1
    0|0
  • I know it is so overused, but LOL that was hilarious. Nice goofing off skills. Such a big 10 in my books. :)

    0|1
    0|0
  • You sound like Elmo 😝

    0|1
    0|0
  • no link to it

    0|0
    0|0
  • I liked the second song more, you have a voice in there I think, just gotta hone it

    0|0
    0|0
  • Please don't ever sing again. O_O

    0|0
    0|0
  • lmfao im sorry wtf was that!! im crying tears wtf bro please get singing clases no offense, but.. 1/10 and no i cannot sing better at all i have no problem admitting it either

    0|0
    0|0
  • its not very good...

    0|0
    0|0

What Guys Said 5

Loading...