Are you a good kisser?


0|1
22|31

Most Helpful Guy

  • Yea I'm a really good kisser Lips don't lie haha

    0|0
    0|0

What Guys Said 30

  • I'm pretty great, not gonna lie.

    http://i.imgur.com/2leGxtO.jpg

    6|1
    0|0
  • That's the word on the street😎 Actually, one of the funniest things ever said during a hookup for me was from an old friend from high school that I reconnected with in my 20s to hang out with, and there was always tension but she dated one of my friends, but by then I had totally lost contact with him, so I was like "fuck it", yadda yadda, we boned, haha. But we were on the each after going to a bar for a few drinks, she kisses me, we're getting into it, and then she stops and goes "wow, you're a really good kisser...", and I'm feeling flattered and cool and whatnot, then she finishes the sentence with "... I always imagined that you'd be a tongue-rapist.", and I'm like "wait... what?"😂 Kind of burst my bubble, hahaha.

    0|1
    0|0
  • I am a very good kisser and I have my own style on the french Kiss I add my own Twist and call it A Swedish Kiss

    0|0
    0|0
  • I think everyone is a good kisser. BUT I think everyone has someone out there that they are meant to kiss.

    0|0
    0|0
  • many gals say i am 8)

    0|0
    0|0
  • I am, well, given the response I get when kissing, I can assume I'm good.

    0|0
    0|0
  • Haha probably not I am very out of practice at the moment.

    0|0
    0|0
  • I'm very good at kissing food, does that count?

    0|0
    0|0
  • Not sure... care to find out?

    0|0
    0|1
  • Haven't kissed anyone before so don't really know what to say. I've imagined it plenty of times though.

    0|0
    0|0
  • Umm... usually when I'm with a girl, she says I'm a good kisser and whatnot. But then after we've broken up they tell me otherwise...

    0|0
    0|0
  • I really don't know.

    0|0
    0|0
  • No one has ever cared to check hahaha

    0|0
    0|0
  • The feedback I've gotten is a resounding yes.

    0|0
    0|0
  • I'd say so

    0|0
    0|0
  • I believe so. I've had a lot of practice with different girls.

    0|0
    0|0
  • I'm learning... but a couple girls say I am.

    0|0
    0|0
  • Yeah i think so anyways

    0|0
    0|0
  • No comments.😎

    0|0
    0|0
  • I think my lips speak for themselves

    0|0
    0|0
  • haha why don't you come to me to find out for yourself

    0|0
    0|0
  • I'm Latino of course I'm a real good kisser

    0|0
    0|0
  • No. I rather work to get to the top than to be good at kissing up.

    0|0
    0|0
  • not me girls say I'm

    0|0
    0|0
  • Take a look at my username do you think I've kissed anyone?

    0|0
    0|0
  • Is that lemon tree? It's HGUE!

    0|0
    0|0
  • Why don't u try with me?

    0|0
    0|0
  • Nope I don't even bother kissing ;)

    0|0
    0|0
  • I hope not.

    0|0
    0|0

What Girls Said 22

  • I've only ever had good feedback from people, and my husband tells me I'm the best he's ever kissed (he's kissed a lot of people), and I know he's being honest, but I think part of it is just we are compaitable in that area, we both have the same kissing style and kisses likes. So yes, I would like to say I'm a good kisser.

    0|0
    0|0
  • My partners says that I am, so I'll take his word for it.

    0|0
    0|0
  • To some I'm sure I am, to others I'm probably not. I tend to think of kissing as one of those things in which you have to be compatible.

    0|1
    0|0
  • My teddy bear says I am. 😎

    1|1
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • I've been told I am. It's been way too fuckin' long since I last kissed somebody though, so god knows if that ability went to shit.

    0|0
    0|0
  • Haven't had anyone tell me i'm horrible. So I must be doing something right, lol.

    0|0
    0|0
  • I hope so lol. I've never had any complains and my girlfriend seems to enjoy it so I probably am.

    0|0
    0|0
  • I hope so...

    0|1
    0|0
  • My lips are dangerous since I'm a deadly good kisser

    0|1
    0|0
  • No complaints at the moment

    0|0
    0|0
  • I would to kiss and make out and Big lips are a plus so yea I'm a romantic when it comes to kissing

    0|0
    0|0
  • I am a very good kisser

    0|0
    0|0
  • I'm very very good kisser

    0|0
    0|0
  • Heck Yes I am and I only make out with solid guys

    0|0
    0|0
  • Nope horrible ☺

    0|0
    0|0
  • Don't know about good, but I'm an aggressive one haha

    0|0
    0|0
  • Never had my first kiss it's taking forever 😭😭😭

    0|0
    0|0
  • I can honestly say I am :)

    0|0
    0|0
  • YEs I believe so

    0|0
    0|0
  • I don't know

    0|0
    0|0
  • I'm very good!

    0|0
    0|0
Loading...