Do you like the hot 🌵 sunny days?

Here the weather is getting hot!! 78

  • yes... i love sunny days :D
    50% (15)42% (13)46% (28)Vote
  • nooo... too hate, i need ice
    50% (15)58% (18)54% (33)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
* Hot... <----

Noooo... Too Hot, I need ice
50 is normal
78 and more is too hot for me... Lol
100 ill die

0|0
20|28

Most Helpful Guy

  • I prefer the cold, my plants prefer the hot, my cats prefer spring and fall type weather.

    1|0
    0|0

What Guys Said 27

  • damn 78 is hot for you? :P and I like them lol. nice cactus

    0|0
    0|0
  • No.
    Give me the SNOW!

    0|0
    0|0
  • For me, A hot sunny day, Working in construction, means, Spending your day, Digging holes and working on roofs and shit, Sweating yourself to death all day, And getting burned to fuck xD.

    0|0
    0|0
  • It was 95 today with 70% humidity. I wish it was 78

    0|1
    0|0
  • I love hot sunny days

    0|0
    0|0
  • I like sunny days but not hot

    0|0
    0|0
  • Yes, I love them. I wonder when I'll see them again (winter is coming here)

    0|0
    0|0
  • Here it was 80-90 in Feb-March. Now that Spring is here getting some fog to keep it moderate.

    I like sunny days as long as it doesn't top 90.

    -San Diego

    0|0
    0|0
  • Yes, I do.

    0|0
    0|0
  • I don't mind it.

    0|0
    0|0
  • Fuck noooo! San Francisco rarely ever goes above 70 degrees and @70 I dieeee

    0|0
    0|0
  • It was mid 90s F outside today where I live

    0|0
    0|0
  • In Toronto , it should be summer but we just have rain or even hail as big as nerd candies. I want my hot sunny days.

    0|0
    0|0
  • 78 degrees is NOT hot!

    93 degrees with 100% humidity IS HOT!

    0|0
    0|0
    • Lol it might not be hot for you... But for me ugh I can't stand it 😭...

  • 78? That's a cold front in Texas. Try a 110 or hotter!

    0|0
    0|0
  • I hate the heat

    0|0
    0|0
  • Sunny days are cool but I don't like hot sunny days... I want rain! 😊

    0|0
    0|0
  • Where is here? I am in ct. And it was 85 and sunny. Awesome

    0|0
    0|0
  • Sure hot sunny days are good. As long as your not working out in them.

    0|0
    0|0
  • No... I prefer moderate to chilling season..

    0|0
    0|0
  • anything over 70 is uncomfortable. getting sweaty while doing nothing is the worst

    0|0
    0|0
  • No, it makes me take at least two showers per day.

    0|0
    0|0
  • I hate it.

    0|0
    0|0
  • hahaha you think that's hot? try 86 and up

    but yes it beats cold days

    0|0
    0|0
    • Haha!! Here its always raining ☔ or colder... 78 is pretty hot :( I need to get used to it.

  • only if i have a ford t bucket hot rod so can beat the heat. and cool off and cruise

    0|0
    0|0
  • 78 isn't hot, it's only 25 celcius. In the summer it goes over 40 C here, which is about 105 F

    0|0
    0|0
  • I'm not used to weather that is too hot.

    0|0
    0|0

What Girls Said 20

  • Well today in New York it was 85 degrees. I love sunny days. I just dislike it when it is extremely humid outside. You feel almost as if you cannot breathe.

    0|0
    0|0
  • 78F is like perfect weather lol what are you talking about? Anything early to mid 90's is hot BUTTTTT I still love it lol

    0|0
    0|0
  • I like 'em well enough when I'm outside. But inside, even with fans and the air conditioning unit on, the house gets to like 86 degrees even when it's only about 75 outside. So that's a bummer.

    0|0
    0|0
  • HATE THEM!

    :(

    0|0
    0|0
  • No, because hot sunny days in SOCAL burns me and makes me die D:

    0|0
    0|0
  • All for the warmth, but not the humidity!

    0|0
    0|0
  • I love hot sunny days. It was like 94 here today, 78 is nothing lol.

    0|0
    0|0
  • no. I do not like hot weather.

    0|0
    0|0
  • If it's too hot, no. Unless I'll stay at home 8)

    0|0
    0|0
  • I love the sun but don't do well in the heat. Anything over 70 F is to hot for me.

    0|0
    0|0
  • Nope, I miss winter

    0|0
    0|0
  • yes... i love sunny days :D

    0|0
    0|0
  • I'm from Texas, 78 where I live is nothing, it's like 100 or more here

    0|0
    0|0
  • Nooo! It gets way too hot! I much prefer the weather when it's warm with a breeze

    0|0
    0|0
  • Give me the snow! :'(

    0|0
    0|0
  • put me in an ice castle please lol

    0|0
    0|0
  • I hate the heat, it's the worst. Snow please!

    0|0
    0|0
  • hate it to taking to many showers also causes dehydration.

    0|0
    0|0
  • Not at all. I have heat sensitivity, so I prefer it as cold as I can tolerate. Bring on that glorious snow! Winter is coming

    http://i.imgur.com/AcJx022.jpg

    While I'm not a sad person or anything, I've always found foggy days to be eerily beautiful.

    http://i.imgur.com/cqVnIfg.jpg

    So I would pick those over sunny and/or hot days. :)

    0|0
    0|0
  • Yes, which is why im still living in sunny south FL :)

    0|0
    0|0
Loading...