Have you ever been cherry picking?

Lol went this morning... and now I'm sick of them xD

  • Yep!
    56% (9)17% (2)39% (11)Vote
  • Nope
    31% (5)33% (4)32% (9)Vote
  • I don't like cherries :c
    6% (1)8% (1)7% (2)Vote
  • I ate them all before they made the basket...
    0% (0)17% (2)7% (2)Vote
  • Not cherries but other fruit
    7% (1)17% (2)11% (3)Vote
  • My coach told me cherry picking isn't good... x)
    0% (0)8% (1)4% (1)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
7|11

Most Helpful Guy

  • I've been cherry picking, but it didn't turn out so well. I dropped my full basket of cherries and had to start over. When I picked more and got another full basket, a dog knocked me over, and some birds ate all the damn cherries. So... never again..

    1|0
    0|0

What Guys Said 10

  • No never went cherry picking but my grandparents could of went cherry picking
    i do know for sure they went picking for Blueberries

    1|0
    0|0
  • That bis the curse of fruit picking

    1|0
    0|0
  • When I was a kid every summer we would go to my grandparents house and pick figs. We would also go to the farm nearby and make strawberry icecream with the strawberries we picked that day. I also used to go to a friends orchard and pick an apple and feed it to his horses.

    1|0
    0|0
  • When I was a kid, the laws were not so stringent on child labor (some good, some bad) and I spent two or three summers getting picked up by a bus to go pick beans and berries. Hot, dirty, tiring. and it wasn't just for a day or two.

    0|0
    0|0
  • I've never been, but I picked "d" because that's what *would* happen...

    1|0
    0|0
  • Yes!! a lot and I love cherries!!!

    1|0
    0|0
  • I've done apple picking, so many types out there, always end up with way more than we need so we make apple pies and eat what we can

    0|0
    0|0
    • ahh true. i like apples too... but I'd prob pick more than I'd ever need!

  • Yeah... At the supermarket! lol

    0|0
    0|0
  • do you do that with your class?

    0|0
    0|0
  • Yeah, I got stung by a wasp.

    0|0
    0|0

What Girls Said 7

  • I did it a couple of times when I was younger like middle school or high school and I enjoyed it a lot because I love to eat cherries.

    1|0
    0|0
  • Yep, many times. Love cherries!

    1|0
    0|0
  • Yes in the village. =)

    1|0
    0|0
  • my dad took me blackberry picking ♡

    1|0
    0|0
  • Yeah, I did it with my brothers when I was younger.

    1|0
    0|0
  • my family has an orchard so i spent all fall every year picking cherries, apples, and peaches. i ate half of the cherries before they made it in the brown paper bag so my mom and i could make jam out them with the peach and apples we would make pies, turnovers, cobbler, spiced cider, jam, ohhh the memories

    0|0
    0|0
  • No, I hate cherries

    1|0
    0|0
Loading...