Be really honest?

Can you tell the difference between the taste of coke and pepsi?

Be really honest?

  • Yes
    90% (27)96% (22)92% (49)Vote
  • No
    10% (3)4% (1)8% (4)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
12|11

Most Helpful Girl

  • Coke is much better. Diet Coke is awful though because it just tastes watered down, but what's the point of drink diet soda anyway?

    0|1
    0|0
    • Yeah, Diet Coke is crap. That's just the company's response to 'role of tackling down obesity' when the topic of food industry putting lots of sugar in processed food rose in the 80's.

Most Helpful Guy

  • Pepsi is sweeter.

    1|2
    0|0

What Girls Said 11

  • Yes, I can, @Krushbrownies, and any Diet as well. xx

    0|1
    0|0
  • Sure as hell I can.. I love coke... it is sort of my daily drink. Pepsi is nowhere as good as coke...

    0|1
    0|0
  • Yes, I can tell.

    0|1
    0|0
  • Yeah i can , because i like the taste of Coke but not Pepsi.

    1|1
    0|0
    • Let's be honest here you could taste the difference between decaf and regular coffee lol

  • Yes I can
    Pepsi is better

    0|1
    0|0
  • Yes & I don't like either of them. Would rather drink water.

    0|1
    0|0
  • I don't drink soda so no I don't lol

    0|1
    0|0
  • Yeah I can taste a difference and coke tastes better

    0|0
    0|0
  • coke tastes better

    0|1
    0|0
  • Yes I can. I like Diet Coke better.

    0|1
    0|0
  • Yes, I can tell.

    0|1
    0|0

What Guys Said 10

  • Yes I can. It's hard to describe what exactly the difference is but there is a difference

    0|1
    0|0
  • I no longer drink soda. But yes you can tell the difference.

    1|1
    0|0
  • i haven't had coke or pepsi in ages so nope.

    0|1
    0|0
  • Yes to me... I know this differs from person to person Pepsi tastes sweeter than coke

    0|1
    0|0
  • Yes. And I actually like Pepsi more.

    0|1
    0|0
  • Pepsi tastes better, but it goes flat quicker in my opinion.

    0|1
    0|0
  • Yep without opening eyes I can

    0|1
    0|0
  • I think I could, if I would ever dare to drink pepsi.

    0|1
    0|0
  • I think they are complete different.. But no need to tell lol

    0|1
    0|0
  • They are both bad for you so I don't drink either

    1|0
    0|0
Loading...