Why are you still awake ;) ?


0|0
13|11

Most Helpful Girl

  • I have sleep problems and no Ambien and I have to be in Clinical Skills class at 9AM. My life.

    0|0
    0|0

Most Helpful Guy

What Girls Said 12

  • because it's 5pm...

    1|0
    0|0
    • It's 5 PM when it should be 3 AM, summer is winter, the toilets flush backwards... get it together for me one time, Australia😒

    • Show All
    • That does look rather nice@whitesteve

    • yeah that's right.
      yeah? well wheres the best pizza at there? i went to this fancy restaurant that i dont even remember the name of.

      ok... so 1 pizza slice covers an entire plate... either ur plates r smaller or theyre HUGE. do u know how many slices it takes to cover a plate here? 2 or 3 lol. @whitesteve I'm so hungry, damn u to oblivion.

  • Because it's afternoon.. here 😳

    1|0
    0|0
  • Because I have an insomnia. And because I fell asleep at 10ish and slept for 2 hrs.

    0|0
    0|1
  • because I can't sleep, and I watching the rain xD

    1|0
    0|0
    • Bedo bedo bedooooooo back at ya ;p lol. It's raining over there? I'm jealous, 😒 I wish it would rain here <3

    • yes I loveee rain <3

    • don't be jealous sis!!

      beddooo bedooo bedoooooo

  • My daughter will not go to bed -_- she's been laying in the dark since 9:30

    0|0
    0|0
  • Melbourne, Australia = 5.05pm Thursday afternoon = waaaaaaaaay early :P

    1|0
    0|0
  • Overnight shift...

    0|0
    0|0
  • I just woke up, I'll be staying awake for now :D

    0|0
    0|0
  • Bercause in my country, it's 12:47 (so lunchtimeeeee) :D

    0|0
    0|0
  • it's 7am, where I live. I have to get off now. busy today.

    0|0
    0|0
  • Because my body apparently wants me to look like a zombie.

    0|0
    0|0
  • I feel sick

    0|0
    0|0

What Guys Said 10

  • "It's 3 AM, I must be lonely"

    I don't know, I just can't sleep. I have to be up in like four hours for work, FML.

    2|0
    0|0
  • Because 3:07 precisely is when the best GAG questions come about... and it also becomes the best time to eat a poptart (or in this case, a bag of cheeto puffs, because poptarts were way too healthy naturally).

    0|0
    0|0
  • Just because lol.

    1|0
    0|0
  • Because sleeping is a waste of time

    0|0
    0|0
  • Waiting for some dude to come buy my shit so I can go to bed.

    1|0
    0|0
  • Because it's morning right now.

    0|0
    0|0
  • I have insomnia and I love night time...

    0|0
    0|0
  • I cannot sleep gotta get my brother at 8 am, its now almost 3 am eastern

    0|0
    0|0
  • cause it's 11 am here

    0|0
    0|0
  • Because its afternoon here

    0|0
    0|0
Loading...