Girls, are you surprised that woman look at your boobs as often as guys do?

Does this surprise you or no?

  • I'm surprised.
    3% (1)
  • Not surprised.
    97% (30)
And you are? I'm a GirlGuys can not vote on this poll

0|0
11

Most Helpful Girl

What Girls Said 10

  • I do it all the time ahah, sometimes I don't even realise that I do it. 😳 I dunno I do look at girls asses more than boobs tho, I just have the habit of comparing, or thinking "damn dat ass doe". But I don't do it in like a sexually attracted way though.

    3|0
    0|0
  • What boobs?

    2|0
    0|0
  • Lol where did you hear this?

    0|0
    0|0
    • Studies have shown that. I don't have a reference because I don't purposely Save stuff like that obviously.

  • Nope. Breasts are eye-catching no matter your sexual orientation.

    1|0
    0|0
  • Dude... they're boobs...

    0|0
    0|0
  • What scientific research have you done to prove that this is even true

    0|0
    0|0
    • Numerous studies have shown it to be true. I'm not gonna post a reference because I don't save random studies like that obviously.

  • not surprised

    0|0
    0|0
  • What? No that's not true, man

    0|0
    0|0
    • Numerous studies have shown it to be true. I'm not gonna post a reference because I don't save random studies like that obviously.

  • I won't be surprised. A lot of women like to compare each other, so I understand.

    0|0
    0|0
  • ofc im not surprised. I do it too lol

    0|0
    0|0
Loading...