Do you have a lazy eye?

I do, which is my left eye.

  • Yes
    25% (3)11% (2)17% (5)Vote
  • No
    58% (7)83% (15)73% (22)Vote
  • Other
    17% (2)6% (1)10% (3)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
6|6

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

  • I don't think so!

    1|0
    0|0

What Guys Said 5

  • Non I dont

    1|0
    0|0
  • No but my ex did, I called them Home and Away eyes. haha

    1|0
    0|0
  • i have a astigmatism and i am farsighted, but i don't have lazy eye

    1|0
    0|0
  • nope just tired eye : )

    1|0
    0|0
    • I know that feeling haha.

  • what in the blue hell is a lazy eye?

    0|0
    1|0

What Girls Said 5

  • no i don't

    1|0
    0|0
  • Sometimes I have one

    1|0
    0|0
  • yup, my right eye. It's kinda funny, because i also happen to be deaf in the right ear

    1|0
    0|0
  • this question makes no since wtf

    0|0
    0|0
    • Sense* 😉

    • Show All
    • I know what you mean. Haha yeah i usually misread things from time to time. Plus I guess I should have worded it better.

    • lol from time to time is like a dream for me its a daily basis if not hourly

  • Yeah slightly it only seems to show up in pictures at some angles.
    Its my left eye.

    1|0
    0|0
Loading...