What would you do if you saw this as you were walking down the street?


What would you do if you saw this as you were walking down the street?


1|0
22|36

Most Helpful Guy

What Guys Said 35

  • 2|0
    0|0
  • Shit my pants and run! LOL

    2|0
    0|0
    • Haha! Would you stop to take a photo first? Lol

    • Show All
    • Haha! You are soooo funny. You have an awesome sense of humor 👍😄😂

    • Farts are funny and they are even more funny when women fart. LOL. I laugh with a woman when she farts not at her and I am not grossed out in anyway. It makes me think awesome a woman with a sense of humour. :)

  • Pull over since it is obvious that I am hallucinating since something like that cannot physically exist.

    1|0
    0|0
  • Welp, folks. Time to go kick some more ass 😎

    2|0
    0|0
  • Depends. If he wants to chill or get directions, I'll help him.
    But if he wants to destroy stuff, I'll have to do him like this guy below.
    static.comicvine.com/.../..._rendering_concept.jpg

    1|0
    0|0
  • I'd try to figure out its motives. If it's a good person it's cool but if it's bad then I'd run away lol

    1|0
    0|0
  • I'd take a picture then either go on my way or if I got time go to check it out thinking it's some really interesting type of ad to grab attention

    1|0
    0|0
  • Take a selfie, with it in the background ha. Then turn around and get running

    2|0
    0|0
    • LMAO!! That made me laugh 👍👍😄😂

    • Show All
    • It will probably take me a half hour to run a circle round this giant ha, and the wind he generates just by moving his foot will no doubt knock me on my ass. Long as that selfie is uploaded I'll be happy lol

    • Lol you can distract him with your camera while I take cover. Does that sound fair? Lol

  • Probably go the other way

    1|1
    0|0
  • Run go back home and call my Army unit
    Step 2: Alert the government
    Step 3: Call the Navy Seals, Special forces, EOD, Everything
    Step 4: Go to war.

    1|0
    0|0
    • Haha! Would you be leading your comrades? 😄

    • Show All
    • Blow it up, we don't negotiate with foreign terrorists. And that thing looks like a foreign terrorist to me lol.

    • Lol aww he might just be a gentle giant though Lol!

  • Not believing in monsters, I'd want to look around closer to see what was causing it. Some sort of uber huge shadow maker, maybe?

    1|0
    0|0
  • HOLY FUCK FUCKING SHIT THAT IS COOL, BUT FUCK FUCK FUCK, I GOT TO GET THE HELL AWAY FROM WHAT EVER THE FUCKING FUCK THAT THING FUCKING IS!

    Sorry for my swearing, caught me off guard.

    1|0
    0|0
    • LMAO! Haha! Don't apologise , my words would be the same , but a little worse lol

    • Show All
    • Hahaha! I'd be one of your followers then because you'd discover me hiding in the forest too lol

    • Hell it might be friendly, but upon first glance, you must run, and never look back, for at least 40 years, and then when the fire and brimstone stop hailing from the sky, excerpt from one of my cult based renditions, We'd approach the fiend, and attempt to make first contact, hopefully all goes as prophesied, we do have the chosen one among us.

  • I would grab a cigarrette and be like... alright lets do this.

    1|0
    0|0
  • AH hell I shouldn't have bought that egg sandwich at that truck stop...

    1|0
    0|0
  • Shart myself.

    2|0
    0|0
    • Haaha! Then run... lol

    • Maybe just walk. It might be uncomfortable to run with loaded drawers.

    • LMAO! Haha! I can't stop laughing. That is sooo funny 👍👍

  • Take another hit on the joint man!!!

    1|0
    0|0
    • LMAO! 👍

    • Show All
    • I think a change of address would be in order... at least until the clouds cleared off!

    • Haha! Or change my route 😂

  • Climb up its back and drive my glowing dagger into its weak spots

    1|1
    0|0
  • stop and see what is going to happen next

    1|0
    0|0
  • I'd flip a u-turn and get more of what my dealer just sold me!

    1|0
    0|0
  • I'll be scared and thrilled. I take a picture and a video as I ran the hell away from that thing. :D

    1|0
    0|0
  • I would turn around.

    1|0
    0|0
  • I'd be like
    Ohh a giant passing by let me take a selfie

    1|0
    0|0
  • Run. That's all you can do.

    1|0
    0|0
  • Run away from it... this monster cannot even be beaten because it's made up of air

    1|0
    0|0
  • Run without looking back.

    1|0
    0|0
  • I will now require:
    1. A magical sword.
    2. A horse.
    3. New pants.

    1|0
    0|0
  • Take a picture of it. Then start running but wait... First let me take a selfie!

    1|0
    0|0
  • I see stuff like that all the time, it ain't no thing.

    1|0
    0|0
    • Is it self- induced? Lol

  • i would fight it of course

    1|0
    0|0
  • wow. Where did you get that picture?

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    5

What Girls Said 22

Loading...