What do you type when something is funny?

Yay for random questions

  • xD or XD
    Vote A
  • Haha
    Vote B
  • Lol, lmao, lmfao, rofl, etc.
    Vote C
  • Hehe
    Vote D
  • 😂😂 (emojis)
    Vote E
  • Other
    Vote F
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
I use everything depending on how funny it was and who I'm talking to

0|0
66

Most Helpful Girl

  • I say hahahah LOL lol gagag jajaj omf jajajj WTF hahah!

    0|0
    0|0

Most Helpful Guy

  • If something's funny then "xD" (or "XD" if it's really funny), if it's a bit funny then "haha" and if it's not funny but it was supposed to be or if I'm laughing at someone's stupidity then "lol"

    0|0
    0|0
Sponsored

Have an opinion?

0/2500

Send It!

What Girls Said 5

  • I usually say "hahahaha"

    0|0
    0|0
  • Lol and the emojis! 😂

    0|0
    0|0
  • Usually its lmfaooooo😂😂😂😂😂
    Just like that. Hahaha

    0|0
    0|0
  • It's either lol, lmao or Hahahahhaha followed by an emoji

    0|0
    0|0
  • Any of the first three depending on context

    0|0
    0|0

What Guys Said 5

  • xD
    lmao
    rofl
    haha

    all of those, with best buds it's XD cause you know the random fun with buds

    0|0
    0|0
  • Lol in all it's forms: lolz lel lelz lul

    0|0
    0|0
  • I'm not sure haha.

    0|0
    0|0
  • B and/or C.

    0|0
    0|0
  • I type B and E
    Sometimes C

    0|0
    0|0
Loading...