How often does autocorrect fuck you over?

Fucked me over too many times dammit!

😭😭😭😭😭😭😭😭😭


0|0
14|13

Most Helpful Girl

  • I disabled it, so I have no problem with that.
    I can correct myself; I learn better this way.

    0|1
    0|0
    • *corrects you*

    • What? Did I have a grammatical mistake again? xD
      My English teacher made a Grammar Nazi out of me. LoL!

Most Helpful Guy

  • I mostly disabled it on my Kindle. That should tell you how I feel.

    0|0
    0|0

What Girls Said 13

  • All the fucking time

    1|1
    0|0
  • Honestly? barely ever.

    0|0
    0|0
  • YES IT HAS!

    0|0
    0|0
  • Autocorrect? Never! Why the duck would it mess me up?

    ... it just messed me up.

    0|0
    0|0
  • yes it has fucked me over a lot. haha

    0|0
    0|0
  • It ducks me over all the time.

    0|0
    0|0
  • Too many damn times

    0|0
    0|0
  • YES MANY TIMES! :P

    0|0
    0|0
  • I've called my friends a Jew multiple times because it keeps changing jeez to Jew. So it fucks me over on a daily basis.

    0|0
    0|0
  • Many many many times. 😐

    0|0
    0|0
  • today, yesterday, everyday

    0|0
    0|0
  • Toeing Judd eighth sit overbuy

    0|0
    0|0
  • Never because i dont have it/use it...

    0|0
    0|0

What Guys Said 12

  • I'm too lazy to proofread my opinions so I have spelling and or grammatical errors in most of my gag posts. Sometimes it is caused by autocorrect, other times its because I rush my opinions and just write whatever pops into my head without thinking it through.

    0|0
    0|0
  • a fucking lot let me tell you that

    0|1
    0|0
  • It's made me say many thongs I didn't Nintendo.

    0|1
    0|0
  • especially with the android swype where i cruise super fast

    0|0
    0|0
  • One thing that aggravates me about autocorrect is that they correct "Rhode" in Rhode Island to "those"
    Are you fucking kidding me, its a name of a state

    0|0
    0|0
  • 100% bruh 100% of the time

    0|0
    0|0
  • Auto-correct is a bitch @EmpatheticLady

    1|0
    0|0
    • It seriously is! It can make for some funny moments, though. :P

    • Funny and awkward lol It has a mind of its own and knows exactly where changing one word can give a brand new meaning to the conversation XD

  • I get many mistakes from autocorrect (I swype) but usually it's nothing too bad

    0|0
    0|0
  • On the computer? Ehhh sometimes. But on the IPAD? Makes me wanna smash my screen in!

    0|0
    0|0
  • Every post autocorrect catches me and turns some words into Dutch... Like now it turned *into* to info and *turned* to turnde it makes me want to reset this phone to English.

    0|0
    0|0
  • Mine is disabled for that very reason.

    0|0
    0|0
Loading...