Drunken night... how are y'all, and did you see the new star wars movie?

Yeah pretty much everything above lol


0|0
22

Most Helpful Girl

  • I did.
    I'm doing fine. It's Christmas eve or whatever, and even though I just finished wrapping gifts, a 70 degree Christmas just doesn't feel like Christmas.

    0|1
    0|0
    • Haha right? I can't even believe it's christmas!

      How was it? I'm going to see it tomorrow! XP

    • I really liked it! The visuals are great!

    • Awesome! I'm really excited!!!

Most Helpful Guy

Sponsored

Have an opinion?

0/2500

Send It!

What Girls Said 1

  • My child will not go to sleep so I'm pretty annoyed tbh. And no I haven't seen star wars because I can't sit in a movie theater without having a panicking attack.
    Life sucks.

    0|1
    0|0

What Guys Said 1

  • fuuuck. thank you for the reminder. im gonna ask some people to go this weekend.

    0|1
    0|0
Loading...