Are you happy? Why or why not?

This second or in general, or answer for both if you'd like to :)

I hope everyone is feeling good <3


0|0
6|6

Most Helpful Guy

  • I'm generally a very happy person, yeah.

    I think that overcoming some very low moments in life has helped me, actually. I appreciate life a lot and I realize how much genuine happiness should be treasured and sought after.

    1|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • Yeah I'm happy <3

    I'm dating a really cool guy and I'm almost about to finish my retail job to go back to uni. I can't wait to just finish!

    0|0
    0|0

What Guys Said 5

  • Are you happy? Nope
    Why not? Don't want to talk about.
    This second? No
    In general? I've felt better before

    0|0
    0|0
    • I'm sorry :(

      You don't have to talk. Is it okay if I give you *hugs* though?

      I hope you feel better really soon <3

    • Naa don't be
      Sure
      Thanks, I hope so too

  • You ask good questions, user I've never seen before.

    0|0
    0|0
  • I'm content. I could be better though!

    0|0
    0|0
  • No and no.

    0|0
    0|0
    • I'm really sorry :'(

      Why not?

      *hugs*

  • People say that I am a bitter and hateful person

    0|0
    0|0
    • :'( that must hurt, I'm sorry. Why is that?

    • Show All
    • yeah, but because she died of cancer I have to deal with people saying she was brave and a hero crap

    • My stepdad had cancer too and he's a dick so I feel you there

      What kinds of things did she used to do?

What Girls Said 5

  • I'm really content with life at the moment, I haven't started school yet go back next week but I've been enjoying my break and the people in my life!

    1|0
    0|0
  • This second - no.
    In general - no.

    I got no reason to be happy. Not gonna be happy for no reason.

    0|0
    0|0
  • In general: yes. Currently: eh, I'm super tired so that overpowers everything else😅

    0|0
    0|0
  • This second, I am content yes. In general.. Um probably 80%. 20% of it is the lack of sleep, no energy (because someone keeps me up) lol

    0|0
    0|0
  • I am happy person generally :) I do have problems. But it is alright. Nothing is perfect <3

    0|1
    0|0
Loading...