Do you think you are an asshole?

other people think you are an asshole?


1|0
2350

Most Helpful Guy

  • Every and I mean EVERY masculine guy has at least the occasional asshole moment (myself included).

    My duality is strong, I can be either really nice or a huge asshole, and I can flip that switch on a dime. 👍✌👍✌👍✌

    2|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • Sometimes they thnik I'm a bitch! Which is kinda like the female version of an asshole. Others think I'm sweet and friendly. I personally think I can be both. And i enjoy being both.

    1|0
    0|0
Sponsored

Have an opinion?

What Guys Said 49

  • 0|0
    0|0
  • No, I'm kind to people as long as they deserve my kindness! However I'm brutally honest and I do have opinions about certain topics that might be taken as bigotry or whatever by easily offended people. When talking about these topics, I don't sweat it and I say what's in my mind. Thus they would consider that as assholism (yeah I know it's not a word). But as long as we don't get into these few topics, I would say that the majority of people I know would find me a respectful person.

    @hookingswan I'm sure you can relate my friend :)

    1|0
    0|0
  • hmm never, i am an ordinary gentleman...
    right?
    @vishna
    @Bellegirl21
    @cinderelli

    3|1
    0|0
  • I don't think I am. Not sure what others think because other than my family I don't have others. My family and I get along like a true family. No way do they think I'm an asshole.

    1|0
    0|0
  • My opinion about my own character isn't much value. If you asked Hitler if he was an asshole, no doubt his answer would have been "no." Would it not be better to ask other people?

    As to whether or not others think I'm an asshole, I'm sure there are some.

    0|0
    0|0
  • im like the nicest person

    said every girl ever

    0|0
    0|0
  • I have an asshole, does that make me an asshole? Hmm I dunno... but yeah, I can be an asshole sometimes xD

    0|0
    0|0
  • I am a total asshole. As far as what other people think, it totally depends on the person.

    0|0
    0|0
  • in general? no. although i do act like it to be funny

    on here? definitely, although a lot of times it's to be funny. but frankly, i also do it because of the amount of dumb questions and answers.

    0|0
    0|0
  • no everyone tell me im a nice guy and when i swear they act surprised. i'm they type that speaks softly and carries a big stick. or in my case as a mechanic if a small hammer doesn't do it there's always a sludge hammer. :-)

    0|0
    0|0
  • Complete asshole when he wants to be checking in
    baha

    0|0
    0|0
  • Yes I'm 1 + creepy #BadCombo.

    0|0
    0|0
  • I can be. But you really gotta push your luck

    0|1
    0|0
  • NO.. the governments are the assholes of the planet

    0|0
    0|0
  • I often find myself to be too kind where others just walk over me.

    I'd rather be an asshole at this rate.

    0|0
    0|0
  • No. I KNOW I'm not an asshole. Do others think I am? Perhaps. But I can't please everybody, and I'm not going to try because it's too exhausting.

    0|0
    0|0
  • I'm blunt, but I care about people. So nah, I don't I am one.

    I did piss one girl off today, but I think it was due to the absence of tone in text communication.

    0|0
    0|0
  • I have my moments but I think that I'm overall a nice guy

    1|0
    0|0
  • Nah, I'm generally a very chill guy but I can be a real fucking prick if someone looks for it.

    0|1
    0|0
  • Somtimes i do feel like one but my friends and family finks Different

    0|0
    0|0
  • I work in law enforcement and legal services.. I am the definition of an asshole.. But I am not :)

    0|0
    0|0
  • Not at all

    0|0
    0|0
  • i think so, yeah.

    0|0
    0|0
  • I know I am but others think I'm nice

    0|0
    0|0
  • only when i'm bored

    0|0
    0|0
  • actually not. only the people who cry about everything call me an asshole but they do that to everyone

    0|0
    0|0
  • No I am not an asshole but I can be one at times.

    0|0
    0|0
  • I have the capability to be an asshole but I choose not to be 99% of the time.

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    19

What Girls Said 22

  • No, but I've been told I am a whole ass.

    1|0
    0|0
  • I think I'm pretty nice, maybe even too nice at times.

    0|1
    0|0
  • Sometimes, but I know the people I care about and love definitely don't see it that way.

    0|0
    0|0
  • I hope not. Someone would have told me by now!

    0|0
    0|0
  • Yes, I'm an asshole. And yes, others think I'm an asshole.

    0|0
    0|0
  • I can be a pretty big asshole (depends on how I'm treated initially) but for the most I try to be friendly

    0|0
    0|0
  • Sometimes, hell yes. Other times, hell no.

    0|0
    0|0
  • Yes, at times. haha

    0|1
    0|0
  • Yeah sometimes.

    0|0
    0|0
  • I'm so nice I apologize for being nice.

    0|0
    0|0
  • no I am pretty nice, even too nice
    but I am indifferent if that counts

    0|0
    0|0
  • Yes.

    0|0
    0|0
  • Nope, I don't think I am

    0|0
    0|0
  • Nope, I'm not.

    0|0
    0|0
  • Nope I usually only attack when I get attacked

    0|0
    0|0
  • Sometimes I am.

    0|0
    0|0
  • I have assholeish moments as does everyone

    0|0
    0|0
  • what makes one an asshole really? ...

    I dont think I am, Im more of a bitch than an asshole.

    0|0
    0|0
  • I know I'm an asshole.

    0|0
    0|0
  • No I don't think so! Sometimes I'm a bit snappy but I try not to be

    0|0
    0|0
  • I try not to be. I have been told I am a bitch at times.

    0|0
    0|0
  • Depends

    0|0
    0|0
Loading...