What do you think of my ass? Its a bit hairy, should I shave it?

What do you think of my ass ? Its a bit hairy, should I shave it?
Is this a nice butt? Please rate my bum!


2|2
9|24

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

  • OMG cutest butt I've seen on gag hands down.

    1|0
    0|0

What Guys Said 23

  • Only a pedopandaphile would ;like it shaved.

    1|0
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • It's fine, but your eye makeup is a bit too much.

    2|2
    0|0
  • I love hairy asses... would bang that all day!

    1|0
    0|0
  • That's a cute butt.

    1|0
    0|0
  • Nope, it's all good concidering your race, but don't let the zookeepers catch you!

    1|0
    0|0
    • I'm legit curious what a panda with a shaved ass would look like.

    • Next day on the news: -28 year old woman caught shaving panda ass.

  • So cute 10/10

    0|0
    0|0
  • That pose she makes when she wants more

    1|0
    0|0
  • I clicked on this expecting to be met with a picture of a donkey...

    Just wondering, is there a Mr Panda? Lol

    0|0
    0|0
  • 😘😘😘😘

    0|0
    0|0
  • Its cute! 🐼

    0|0
    0|0
  • lol, naw it's fine lol

    1|0
    0|0
  • Pandas are cuuuuute

    0|0
    0|0
  • You shouldn't post naked photos on GaG 😒

    0|0
    0|0
  • A twerking panda?

    0|0
    0|0
  • Hahahaha it was awesome question, was thinking something else.
    Yes you should save your butt :D :D :p

    0|0
    0|0
  • The real question is: Why are you posing in such a way? Don't pandas have tails? And why is your face white but your booty brown? hmmmm too much booty and not enuff answers :p

    0|0
    0|0
    • I have a dirty bum 😮 don't judge me, I was rolling around playing!!! My bum is nice and clean with white fur now.

    • Something tells me that this panda has been around the park :L lol

  • Hot!

    0|0
    0|0
  • 10/10 no shave :D

    0|0
    0|0
  • ehuehuehueh nice pose :)

    0|0
    0|0
  • omg it is wonderful

    0|0
    0|0
  • hmmmmmmm you have nice booty baby but get some cloths other wise be ready for Anal ;)

    0|0
    0|0
  • Mine is far more hairy than yours :o :(

    0|0
    0|0

What Girls Said 8

  • It's one of the best asses I've seen today

    1|0
    0|0
  • No, you beautiful creature. Don't shave any of it!

    0|1
    0|0
  • Just wash it a little cause you got it dirty some! :p!

    Only a bear can look so cute like this! ;p!!

    0|0
    0|0
  • 10/10!!

    1|0
    0|0
  • It's fluffy!!

    0|1
    0|0
  • 10/10!!!🐼

    0|0
    0|0
  • 9/10, looks a bit photoshopped though :/

    0|0
    0|0
  • hawt

    0|0
    0|0
Loading...