Is this taking Easter cookies to far (no offence meant)?

Is this taking Easter cookies to far (no offence meant)?

  • yes
    44% (15)33% (8)40% (23)Vote
  • no
    47% (16)54% (13)50% (29)Vote
  • other please explain
    9% (3)13% (3)10% (6)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

1|0
17|9

Most Helpful Guy

  • I saw that on Facebook and cracked up. Supposedly, the person who backed them is an atheist and was bringing the cookies over to her in-laws home.

    0|0
    0|0

What Guys Said 8

  • I admit, I lol'd. Hard.

    3|1
    0|0
  • generally i find it an "ok" thing to make it about the thing it really originate from... i mean wtf is the bunny and the eggs supposed to mean but then again i kind of assume you´re stupid, if you take the bible literally so yeah i´m kind of torn between the sides on this one.

    0|0
    0|0
  • Yes, entirely too far.

    0|0
    0|0
  • Eh. Do what you wish.
    Christians shouldn't be celebrating Easter anyway. They have also missed passover for the last, i dont know, 1500 some years (maybe).

    0|0
    0|0
  • Halloween cookies leftovers?

    0|0
    0|0
  • I would eat that gladly.

    0|0
    0|0
  • Best Easter cookies EVER!

    0|0
    0|0
  • "Easter.. Gone Wild!"

    0|0
    0|0

What Girls Said 17

  • You should honor Jesus' sacrifice not delight in it.

    1|0
    0|0
  • i think it's creative, though i can see how christians might find it offensive.

    i might feel a little bit uncomfortable eating them (lol), but they look tasty and i'm sure they'd go well with my afternoon cuppa.

    0|0
    0|0
  • Too far for 7 years olds and under, otherwise it's good. 😄
    Looks edible. 😂

    1|1
    0|0
  • Agh, I just wouldn't want to eat them, hah.

    1|0
    0|0
  • I don't get it? Those are Easter cookies? I feel like I need more context somehow...

    0|0
    0|0
    • the red dots are where he was nailed to the cross

    • Omg I didn't even think of that, too pinky purple to spark blood in my mind - I think too far. That seems pretty grim for children, and totally inappropriate as something to eat. Cookies is probably not the way to make the traditional Christian origins of Easter better known or acknowledged.

  • :D That's funny as hell. Though that might freak little kids out.

    1|1
    0|0
  • Yowza. That's really unappetizing.

    0|0
    0|0
  • HAHAHAHHAHAHA omg

    0|0
    0|0
  • no, I like

    0|0
    0|0
  • hahaha that's hilarious

    0|1
    0|0
  • Yeah. That's just gross.

    0|0
    0|0
  • LMAO

    0|0
    0|0
  • hahahahaha wow

    0|0
    0|0
  • Those are the bomb.

    0|0
    0|0
  • Thaaaaats morbid as hell😳

    0|0
    0|0
  • Gross

    0|0
    0|0
  • I think taking it "too far" was crucifying the man in the first place, but a tasty cookie, meh.

    0|0
    0|0
Loading...