What would you do if you were invisible for a day?


0|0
18|20

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

  • The guys that wear their pants half way down , I'd run behind them and just finish the job.

    Yes boxers and pants are being pulled to the ankles all day.

    I'd also go into upscale restaurants and clothing stores and take a whole lot with me to my home.
    I'd make sure I had a suit case to put everything in it to conceal the stolen items.

    0|0
    0|0

What Guys Said 19

  • I'd hide in my room.
    That is a power far to easy to abuse. The temptation to spy on people, especially naked or sexually, is very high. I'm not sure I'd be able to look at myself in the mirror (the next day when I was visible again) if I went through with it.
    Nah, I'd hide at home, and be sorta pissed at myself that I'm not having the fun I should be having because of morals.

    1|0
    0|0
  • free food all day lol.

    0|0
    0|0
  • - rob a large bank
    - move to beach

    I've fantasized about this for years tbh Hahaha

    0|0
    0|0
  • Probably watch some Netflix. I didn't get to finish House of Cards yet.

    0|0
    0|0
  • sit back and watch the world go by. if i happen to find someone who is being an a** hole along the way i might stick my foot out and trip them. i know its not the nicest thing in the world to do but that just me i guess

    0|0
    0|0
  • I would touch every woman's breasts and ass

    0|0
    0|0
  • Rob a bank. Never any financial issues anymore.

    0|0
    0|0
  • of course only good things... 😏😏😏

    0|0
    0|0
  • Preform the worlds most epic pranks! Would be extremely tempted to be a pervert. Not sure if I'd do it though.

    0|0
    0|0
  • Prank people so much. I would laugh all day...

    0|0
    0|0
  • I'd come to meet you :P

    0|0
    0|0
  • Sneak into an air base, and hop into a cockpit... LOL.

    0|0
    0|0
  • Depends if the objects I touch become invisible as well.

    0|0
    0|0
  • I would sneak into your house and watch you flex your muscles lol

    0|0
    0|0
  • Grab food, drinks and money.

    0|0
    0|0
  • Kill certain people.
    Rob a certain bank.
    Spend the rest of the day making intresting observations.

    0|0
    0|0
  • watch you take a shower

    0|0
    0|0
  • I'd do so much illegal shit, it wouldn't even be funny

    0|0
    0|0
  • Fight crime.

    0|0
    0|0

What Girls Said 17

  • Get inside of the federal reserve meetings.

    Watch how lobbyist meet and bribe politicians.

    Hear conversations of the big money donors and the presidential nominees ( aka their bitches).

    Visit a bilderberg meeting.

    Listen in on hedge fund managers sociopathic meetings and learn about their new scams.

    0|0
    0|0
  • Oh, hello, men's locker rooms and the gym...

    31.media.tumblr.com/tumblr_leqkn9xRcN1qegjjv.gif

    0|0
    0|0
  • Haha that would be awesome. I don't know. Just go about my business and have fun being invisible

    0|1
    0|0
  • I'd probably kill someone. Jk

    0|0
    0|0
  • Wander through the men's lockers and shower at the gym. 😜

    0|0
    0|0
  • Sulk. That's not the power I was looking for.
    But then Id probably just steal a lot of things.

    0|0
    0|0
  • I would 1) stalk my friends and 2) rob a bang or someone really rich or even find out how I can win a lot of money through very secretive and dangerous ways

    0|0
    0|0
  • Mess with people and go shopping so i can pick things up and freak people out

    0|0
    0|0
  • Probably something I don't have any business lol

    0|0
    0|0
  • Go to my friend's houses and "haunt" them xP

    0|0
    0|0
  • Rob a bank

    0|0
    0|0
  • feel pretty and steal

    0|0
    0|0
  • Tear up a grocery store.

    0|0
    0|0
  • :DDDDDD prank ppl! Don't mess with the prankster gangster!

    0|0
    0|0
  • A shitload of illegal stuff.

    0|0
    0|0
  • follow people around. steal stuff

    0|0
    0|0
Loading...