If I came to you with chocolate chip cookies and pizza riding on a. magical unicorn, would you partake of the feast?

Updates:
@XNicholemariex3 would you if it was Vegetarian pizza? @Ginnyweasley97 @EmpatheticLady @questionman @mr90skid @justbanannaz would you trust a man in a unicorn?

0|1
21|7

Most Helpful Girl

  • GLADLY! especially if the pizza's hawaiian and/or the cheeziest cheese

    0|1
    0|0

What Girls Said 20

  • No, that's pretty creepy.

    4|1
    0|0
  • Hmmmm maybe😇

    0|1
    0|0
  • Cheesy vegetarian pizza, can't pass it up.

    0|1
    0|0
  • Agh, I really shouldn't eat even more than I already do. XD

    0|1
    0|0
  • Only if you had vegetarian pizza, then I knew you had truly thought of me.

    0|1
    0|0
  • No, I can't eat wheat or dairy! Sorry! I will have a unicorn ride though!

    0|1
    0|0
  • of course i would

    1|1
    0|0
  • Hmm maybe

    0|1
    0|0
    • What if they had. the bacon in them haha. I seriously want to try that idea too. Paula Deen may actually have the recipe

  • absolutely, i would!

    0|1
    0|0
  • yes of course, but not if the pizza was pepperoni. if it was, i'd kick you out of my house.

    0|1
    0|0
  • no you could be drugging me

    2|0
    0|0
  • Yaaas!! You had me at pizza but then you mentioned cookies and unicorns. I'm in.

    0|1
    0|0
  • Nope! I don't know you lol!

    0|0
    0|0
  • yay its party time can I pet the unicorn

    0|1
    0|0
  • YES cookies my damn fuckin weakness doode!!

    0|1
    0|0
  • I would take a cookie, sure.

    0|1
    0|0
  • I sure would!

    0|1
    0|0
  • If it's vegetarian pizza then, Hell yeah!!

    0|1
    0|0
  • *kicks you off the unicorn and steals the cookies and pizza* ALL MINE! MUAHAHAHAHA!

    1|0
    0|0
  • You keep the cookies I'll take the pizza.

    0|0
    0|0

What Guys Said 7

  • Really weird question but sure why not, and if you turn out to be evil I'll just push you off and fly away on the unicorn lmao.

    0|1
    0|0
  • Hell yeah. I love chocolate chip cookies and pizza.
    But I'd kind of want to try your unicorn as well.

    0|1
    0|0
  • who could say no to that?

    0|1
    0|0
  • No because my thought would be that you would try to drug me and take me to where ever you rode in on

    0|0
    0|0
  • I'd pinch myself.

    0|1
    0|0
  • Pizza and cookies. Now need a hot girl in the picture

    0|1
    0|0
  • I'd wonder what the hell it was I smoked

    0|0
    0|0
Loading...