Guys do you understand?

Guys do you understand?


0|2
6|14

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

  • There are also stalls. Problem solved.

    1|0
    0|0

What Girls Said 5

  • Awww, haha. Which one does the red guy go to without seeming creepy? :P

    0|1
    0|0
  • I guess it's due too not wanting other dudes glancing at your dick or trying to talk to you?

    0|1
    0|0
  • Yes, duh lol 3rd dude is SOL cuz wherever he goes he has to stand right next to someone.

    0|0
    0|0
  • I get it.

    0|0
    0|0
  • Is that cos u don't want people to see ur pee pee?

    0|0
    0|0

What Guys Said 13

  • I would just "checkmate" them right back, and go right next to them
    anyway, then they'd be annoyed instead.

    1|2
    0|0
  • Yes, although i do not agree regardless. I don't care that much at this point.

    0|0
    0|0
  • Hahahha can relate.. One time I went to the toilet to take a slash and that happened so I didn't do it. So I checked if each stalls are free but they aren't so I just awkwardly stood stood there for like 10 seconds.. Got too awkward so I went out 😅

    0|0
    0|0
  • Yeah they have a shy bladder and don't want to be so close to an open stall or they will have trouble peeing

    0|0
    0|0
  • that's when i go piss in a stall.

    1|0
    0|0
  • Yeah totally. When you take a piss you don't use the stall next to someone you go 1 or 2 stalls away from em no reason in particular it's just more comfortable that way.

    0|0
    0|0
  • lmao. xD

    0|0
    0|0
  • Oh god yes, I hate that, especially when there is no divider

    0|0
    0|0
  • I don't really care if someone want to see my dick.

    0|0
    0|0
  • Lol yea! We don't want to pee directly next to someone

    0|0
    0|0
  • I'm pee awkward so I always use a stall and if one isn't available I'll hold it in.

    0|0
    0|0
  • Whatever, I prefer stalls anyway.

    0|0
    0|0
  • Damn the dreaded middle urinal no man wants to be in the middle of two dudes

    0|0
    0|0
Loading...