Are you BUTTHURT?

Just curious. No shame. I've noticed a lot of hurt butts on here.


0|0
10|22

Most Helpful Guy

  • Not butthurt.. Just offended by stupidity

    1|0
    0|0

Most Helpful Girl

What Guys Said 21

  • Yes - We are a very caring site we are always asking each other about our behinds - Everyone is so nice, it brings joy to my heart when I see the empathy in "Are you butthurt now?"

    0|0
    0|0
  • I've hurt a few butts, but they liked it.

    1|0
    1|0
  • My butt never hurts.
    Well, not unless my girlfriend has one of her kinky days. xD

    1|1
    1|0
  • I dont think I am
    I got the whatever

    0|0
    0|0
  • Yeah.

    0|0
    0|0
  • no im based as fuck.

    0|0
    0|0
  • Are you asking if I have diarrhea?

    0|0
    0|0
  • Lmao at all the hurt butts on here today.

    0|0
    0|0
  • Totally

    0|0
    0|0
  • That's because you give asshole responses lmao and you do it purposely, now you want to call people butthurt, you just like to piss people off.

    0|0
    1|0
  • Anal sex hurts guys just as much as girls, If you go in dry its like sandpaper on your dick!

    0|0
    0|0
  • Nah no reason for me to butthurt fo' real.

    0|0
    0|0
  • yes i am

    0|0
    0|0
  • yes... i apply cream twice daily, 3x on the days that the mytakes are mostly about race and religion

    0|0
    0|0
  • Naw but i can make yours hurt 😕👌👏🏽

    0|0
    0|0
  • You posted this question and have thought of it first, so obviously your butthurt yourself lol.

    0|0
    0|0
  • No...

    0|0
    0|0
  • Nah I'm not into anal.

    0|0
    0|0
  • No. I normally give I don't take.

    0|0
    0|0

2 private opinion(s)
Only the asker and the opinion owner can see it. Learn more

What Girls Said 9

  • I don't know what that means.
    I'm not hurt though/ :)

    0|0
    0|0
  • Only always.

    0|0
    0|0
  • No lol. Are you?

    0|0
    0|0
  • Of course my buns of steal are sore, you gotta work them out. Squats for days 8)

    0|0
    0|0
  • What does that mean?

    0|0
    0|0
  • Lol obviously not I'm the only girl not posting anon.

    0|0
    0|0
  • Nope

    0|0
    0|0
  • Nope.

    0|0
    0|0
  • Anal tends to hurt

    0|0
    0|0
Loading...