What if I delivered your pizza in a Lamborghini lol?

What would be your reaction.


0|0
12|16

Most Helpful Girl

  • Well, Lamborghinies are ugly to my eyes... But they are expensive cars... So I'd assume you're either the owner of the entire pizza chain!! Haha or you just won the lottery and decided to take one last trip in your current line of work 😁!! That's all. You don't impress me much! 😁😉!!

    0|0
    0|0

Most Helpful Guy

  • don't think I'll pay you more just because you have an expensive car which burns much more fuel.

    also, I don't like the look of them

    0|0
    0|0

What Girls Said 11

  • I don't even notice the cars delivery people come in, I'm to busy staring the the pizza.

    If I happened to notice I wouldn't care.

    1|0
    0|0
  • I don't care as long as my pizza doesn't get cold

    2|1
    0|0
  • ... That means I don't have to pay you then, right? If you can afford a Lambo? Lol

    2|0
    0|1
  • I would wonder how Domino's was suddenly able to pay its drivers.

    2|0
    0|0
  • Just take the pizza and close the door

    1|1
    0|0
  • Thanks can I have the pizza now?

    1|1
    0|0
  • Question why you're a pizza delivery guy yet you have a Lamborghini

    1|0
    0|0
  • I'd marry you and be deiven in a lambo

    0|0
    1|1
  • I'd just be really confused. People around here don't drive lambos.

    0|0
    0|0
  • That pizza better be hot.

    0|0
    0|0
  • "Thank you for the delivery! Keep the change, and have a good night." smile and shut the door.

    2|0
    0|0

What Guys Said 15

  • id just sit back and reflect at my life.. lol..
    i think a lot of the bishes would be getting wet, and handing out numbers tho, :-D

    0|0
    0|0
  • that's sad and a waste of time. you don't need to be a pizza delivery person if you can afford a Lamborghini.

    1|0
    0|0
  • "This pizza better be as good as the Lamborghini..."

    0|0
    0|0
  • Thanks for the pizza! *shuts door on your face!*

    1|0
    0|0
  • no tip

    1|0
    0|0
  • I will try to take a drive with it like really

    0|0
    0|0
  • I prolly ordered a Lamborghini and got a complimentary pizza

    0|0
    0|0
  • depends what one

    0|0
    0|0
  • Nobody would really care

    1|0
    0|0
  • I'd call you a noob because you didn't use a drone.

    0|1
    0|0
  • No tips for you.

    0|0
    0|0
  • Who looks? I'm taking the pizza & paying.

    0|0
    0|0
  • I'd be thinking you might have been happier with a Porsche and not having to deliver pizzas.

    I'd also wonder if your tips were enough to cover the gas for that thing. My guess is no.

    0|0
    0|0
  • Cool car bruh!! Proceeds to snatch u in house, tie you up, and take car for joy ride.

    Or i'd ask
    But back to square one if you said no lol.

    0|0
    0|0
  • I'd steal your car

    0|1
    0|0
    • Lmao it would be a tempting crime I give you that.

    • Show All
    • But the pizza guy will literally know where I live lmao 😂

    • @Mario21 Sooo true he will be right outside your house waiting for your return. I might just sell the actual car on craigslist or sell the parts and get a new place asap

Loading...