How good are you at adulting?

Are you good at adult tasks? Can you do adult stuff?


0|1
11|11

Most Helpful Guy

  • Not everything but good enough to live by myself. Just need some financial assistance and eventually I'll be fine.

    0|0
    0|0

What Guys Said 10

  • I am totally useless!! I think I should wash dishes, and do laundry, but just don't without some female encouragement. I'm not the only one!! A lot of guys are just eating pot-noodles, and have nothing in the refrigerator on a daily basis!
    Listen to some old Country-western songs, and tell me I am wrong!! :)

    0|0
    0|0
  • For the most part yes

    0|0
    0|0
  • what particularly is an adult task? I mean I have responsibilities if thats what you are referring too. (I just need a little more clarification).

    0|0
    0|0
  • I adult like a boss!

    0|0
    0|0
  • I can do them pretty well I think. I'd much rather be a kid tho!

    0|0
    0|0
  • I adult damn well.

    0|0
    0|0
  • yes i'm good why do you ask

    0|0
    0|0
  • Ya gotta do whatcha gotta do.

    0|0
    0|0
  • Yes, on both counts

    0|0
    0|0
  • Yeah completely and I have 3 daughters relying on me to be one

    0|0
    0|0

What Girls Said 11

  • Not very, haha. I can do basic stuff like cleaning and some cooking, but I have no idea how to do my taxes and not a clue what a mortgage is.

    0|0
    0|0
  • I'm not too bad with most things. However, I'm terrible at calling in my prescriptions, and I still need to do that with one of mine right now. xD

    0|1
    0|0
    • 3mo

      Lmao I am the same way xD I don't know what it is I need refills it's just too hard to call xD

    • Show All
    • 3mo

      @akadatank44 I've remembered I've needed to call every day for the past four days. However, I remember when the damn place isn't open, whether it'd be too early or too late.

    • 3mo

      Ugh!!! That sucks

  • Nope not really lol but I am still young and learning

    0|1
    0|0
  • I'm probably at 50%. I haven't yet done my own taxes. I also am not the one who pays my phone bill. But I rented a car several times at the age of 21 and traveled around a foreign country by myself at the age of 23. I pay all my other bills on time and have two credit cards. I also have a Roth IRA and have a savings account that makes interest. I made $19 per hour on an entry level job which I thought was awesome

    0|0
    0|0
  • I can do it but I'm shocked someone let me be in charge sometimes

    0|0
    0|0
  • Sorry, I'm too busy being a minor to make time for adulting :)

    0|0
    0|0
  • It's a work in process. I still have 6 months

    0|0
    0|0
  • I'm alright

    0|0
    0|0
  • Lmao not really

    0|0
    0|0
  • No I suck at adulting

    0|0
    0|0
  • Pretty decent

    0|0
    0|0
Loading...