You guys mirin my new toy?

We're going to launching harpoons at all the Clinton supporters in our res hall.You guys mirin my new toy?

  • Mirin
    39% (9)60% (18)51% (27)Vote
  • Not mirin
    61% (14)40% (12)49% (26)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
12|16

Most Helpful Girl

  • Bruh shootin Clinton supporters ya know how many people you're gonna trigger by even showin them a weapon?

    1|1
    0|0

Most Helpful Guy

What Girls Said 11

What Guys Said 15

  • That is so cool, where can I get one?
    http://i.qkme.me/3ocyuf.jpg

    0|0
    0|0
  • Good idea, posting something like this

    0|0
    0|0
  • Compound cuz ur a fgit. mirin.
    Lmao if this is ur first time shooting ur gonna need more arrows if practicing in hills or ghettos

    0|0
    0|0
    • 3mo

      Going hunting on the weekend with this badboy

    • Show All
    • 3mo

      You guys are fucking nuts for your first time.
      if you can stick the arrow in the right place and have it penetrate at least half or 3/4 of the arrow length.. that bears dead... mayby not immediately.. but he's dead. so id have to say
      that if the bears are large (more than 250-300lbs) use a
      long lean razor sharp broadhead.. a stout arrow.. and at least 60lbs.. minimum...
      but your boyfriend should know all this.

    • 3mo

      We'll have a rifle on us as well. He has hunted his whole life lol.

  • You gotta be Turk to use that bow bruh, especially on the horse back :D

    http://i.hizliresim.com/401oBA.jpg

    0|0
    0|0
  • Not mirin. What you call a toy I call a weapon for my next meal 😛

    0|0
    0|0
  • Ever 'dryfire' it? Hahaha

    0|0
    0|0
  • *gasp* is that a compound bow I'm seeing?

    0|0
    0|1
    • 3mo

      Yep bear bow.

    • 3mo

      Oo I did always like the idea of replacing hunger games contestants with Clinton supporters. Wouldn't it be fun to just put em all in a death match cage and let em go at it. Then we hunt the survivor with that spear bow.

  • looks soo awesome man

    0|0
    0|0
  • I still don't understand what mirin means.

    0|0
    0|0
  • Looks good man.

    0|0
    0|0
  • Nope. Archery can be fun sometimes. Do you play to hunt with it or just target shoot?

    0|0
    0|0
  • Congratulations, you are now on the NSA's blacklist.

    0|0
    0|0
  • English longbow or GTFO fgit

    1|0
    0|0
  • mirin? I assume you mean admiring.

    0|0
    0|0
  • na, too inhuman. I would go with flaming pigs against Clinton and Trump supporters
    images.mentalfloss.com/.../flaming-pigs_5.jpg

    0|0
    0|0
Loading...