Do you ever nod your head after eating something delicious?

Like its so good you nod your head in approval over it?


1|1
15|5

Most Helpful Girl

  • I usually throw my head back and put my hands over my chest and say something about how awesome it is. Yeah... I'm a little over the top at times.

    0|0
    0|0

Most Helpful Guy

What Girls Said 14

  • Haha not really, i kind of close my eyes and do a big smile
    66.media.tumblr.com/.../...0yoFEA1th97p7o1_400.gif

    0|0
    0|0
  • I've done that

    0|0
    0|0
  • i moan when i eat if its really good... but nodding, i dont think i do. lol

    0|0
    0|0
  • Hahaha I do. I noticed I did this. xD

    0|0
    0|0
  • *nods*

    0|0
    0|0
  • No, but I lick my lips (and sometimes my fingers) and generally pat my little tummy too lmao.

    0|0
    0|0
  • yes i do

    0|0
    0|0
  • i can't say that i have

    0|0
    0|0
  • Yes I had homemade pizza the other night it was that good. LOL hahaha

    0|0
    0|0
  • I do it while I'm munching on it.

    0|0
    0|0
  • Everytime I eat pizza
    Pizza is ❤

    0|0
    0|0
  • Yeup

    0|0
    0|0
  • No, I usually close my eyes if it is this good, and go into ecstasy.

    0|1
    0|0
  • Yes. Sometimes I even make noises. I have to control it whenever I am out though.

    0|0
    0|0

What Guys Said 4

  • Nope. But I do tilt my head back and be like damn this is good and moan.

    0|0
    0|0
  • no i can't say i ever have.

    0|0
    0|0
  • I do more sort of orgasm head movements

    0|0
    0|0
  • Not yet...'cause the taste it is not importan for me

    0|0
    0|0
Loading...