Does anyone actually even care about Harambe?

... because I honestly don't give a shit and just find the memes hilarious.

  • lol of course not fam, it's just a joke we use to pass the time
    33% (5)19% (3)26% (8)Vote
  • I care... Or cared... Lol no I didn't
    27% (4)19% (3)23% (7)Vote
  • What's harambe?
    20% (3)31% (5)26% (8)Vote
  • Rip fur baby
    20% (3)31% (5)25% (8)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
7|8

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

  • Personally, I don't "care" about Harambe but I don't care about the kid they saved either. If I were the owner of the zoo, I would have shot Harambe with a tranquilliser despite the risks and whatever happened to the kid is the fault of himself and/or the parents. Saving stupid children like this is why our world is going to shit.

    1|1
    0|0
    • 1mo

      Kids make mistakes but I definitely agree with tranquilizer idea.

    • 1mo

      There were signs saying "Do not climb" and he did exactly the opposite. Yes, kids can do stupid things but I was a kid once and I NEVER would have ignored a sign like that and risked falling into an enclosure with a wild animal.

What Girls Said 6

  • I don't know what this whole Harambe thing is

    0|1
    0|0
  • I like the memes. That's all lol

    0|1
    0|0
  • ?
    ____________________________

    0|0
    0|0
    • 1mo

      Question mark and line?

    • Show All
    • 1mo

      The famous gorilla who got shot after a kid fell in his domain at a zoo

    • 1mo

      Oh.
      I know about that. Yeah, @Asker, of course people care...

  • I care more about the little boy who thankfully was not killed.

    1|0
    0|0
    • 1mo

      Bruh, party foul - harambe was obviously trying to drop some knowledge on the kid. It's a government conspiracy, he knew about the aliens, he knew about the global leaders and he knew that 7/11 was an outside rimjob.

  • they care about his gooch

    0|1
    0|0
    • 1mo

      How can you not? It so lush and furry - a perfect place to rest your face.

  • I don't care and I avoid the memes and comments

    0|0
    0|0
    • 1mo

      What else do you avoid?

What Guys Said 7

  • 0|1
    0|0
  • My view is that it was the zoo's fault for what happened, it had to happen for the boy's safety but some of the reaction was hysterical.

    0|0
    0|0
  • poor harambe he didn't deserve it but i agree the memes are hilarious

    1|1
    0|0
    • 1mo

      Tits out for harambe

  • Wtf is harambe

    0|0
    0|0
  • Unfortunately, it had to be done. Yes, the mother should have been more careful of her child but, honestly, I'd rather have a Gorilla be shot than a two year old human child be beaten to death.

    0|0
    0|0
    • 1mo

      Natural selection, that kids time is near...

  • yes i do
    #tits out for harambe

    0|0
    0|0
    • 1mo

      Fuck yeah bud!!! You're are my type of people.

  • So all those guys are pulling their dicks out for no reason?

    0|0
    0|0
    • 1mo

      No there's a reason... But it involves Remy Lacroix in the middle if you know what I'm sayings' 😎 Yadadamean?

Loading...