When you're walking do you ever look in the window or something reflective and... jizz in your pants?

When you're walking do you ever look in the window or something reflective and... jizz in your pants?


0|0

Most Helpful Guy

What Girls Said 9

  • Yeah, when I look in a mirror πŸ˜œπŸ‘…πŸ‘…

    2|2
    0|0
    • Lol! Narcissist! :P Send me that mirror though, dayumm, mine just vomits on me!

    • I would but it's attached to my wall babe

  • All the time bro πŸ˜‚πŸ˜‚

    0|1
    0|0
  • Nah, that's just when I look at you. 😝

    0|0
    0|0
  • Yea, I have to wear shades so as to reduce seeing my reflection. I was going through too many panties.

    0|0
    0|0
  • All the damn time!

    0|1
    0|0
  • All the damn time.

    0|1
    0|0
  • Lmao I can't jizz but yeah definitely get wet πŸ˜‚

    0|1
    1|0
  • shit eats me alive everytime i look at myself boyo

    0|0
    0|0
  • You've been asking some pretty funny questions latelyπŸ˜‚πŸ‘πŸ”₯

    0|0
    0|0

What Guys Said 12

Loading...