Girls, when a guy cums in your mouth?

When giving a blow job, and the guy cums in your mouth, what do you think?

Do you spit or swallow? Why?

Do you like the taste of cum?

How many guys have come in your mouth?

How many guys have you swallowed?

When a guy cums in your mouth do you feel happy?

The first time a guy came in your mouth what did you think?

 

What's Your Opinion?

0/2000 characters

Most Helpful Opinion

  • I swallow..it would be hell of a moment killer to spit it and I bet the guy wouldn't appreciate that.

    Cum taste...very sour, its like smoking a cigarette for the first time your first smoke is really strong and disgusting..after that you kinda get used to it. I've only done it with one and yeah I would say I felt happy cause it was my decision to let him come in my mouth cause I knew that would bring him pleasure so yeah knowing I was pleasing him, pleased me.

    • not always, some guys are actually sweet. depends on your taste buds and their come. the way they eat has a lot to do with it.

    • well isn't come supposed to be a little sour anyways?

    • I remember reading somewhere that wheatgrass is also ood in this regard.

    • Show Older

What Guys Said 2

  • Wow there sure a lot of good girls... Remember mean Girls spit...good girls swallow! ;)

  • Holy sh*t, where are all these swallowing women hiding at? :D

    Well, just remember that the guy doesn't expect you to swallow, you can as well spit it out immediately as they do in p*rn, just don't make a face.

    If you DO swallow, the guy will want to marry you ;)

What Girls Said 8

  • Do you spit or swallow? Why?

    Depends on the guy

    Do you like the taste of cum?

    No, not really

    How many guys have come in your mouth?

    1

    How many guys have you swallowed?

    1

    When a guy cums in your mouth do you feel happy?

    Happy to have it done and over with...lol

    The first time a guy came in your mouth what did you

    I was drunk...so I'm always happy when I'm drunk...lol

  • When giving a blow job, and the guy cums in your mouth, what do you think?

    Swallow it quickly,i did a great job...

    Do you spit or swallow? Why?

    Swallow I like the taste of some guys

    Do you like the taste of cum?

    Most of the times yes

    How many guys have come in your mouth?

    5

    How many guys have you swallowed?

    5

    When a guy cums in your mouth do you feel happy?

    Yes, cause I made my partner happy

    The first time a guy came in your mouth what did you think?

    Wtf is that

  • When giving a blow job, and the guy cums in your mouth, what do you think?

    something like- "niiiiiice, you did it!" then I tell myself to swallow :)

    Do you spit or swallow? Why?

    swallow because spitters are quitters and it'd ruin the moment if I just walked away and spit it out.. you're going to taste it no matter what.

    Do you like the taste of cum?

    it depends on the guy.

    How many guys have come in your mouth?

    2

    How many guys have you swallowed?

    2

    When a guy cums in your mouth do you feel happy?

    yeah.

    The first time a guy came in your mouth what did you think?

    "finally..."

  • When giving a blow job, and the guy cums in your mouth, what do you think?

    -Do your best or yes you can do it

    Do you spit or swallow? Why?

    -I swallow most of the times

    Do you like the taste of cum?

    -noooooooooooooooooooooooo

    How many guys have come in your mouth?

    -4

    How many guys have you swallowed?

    -3

    When a guy cums in your mouth do you feel happy?

    -I feel happy, for making him happy

    The first time a guy came in your mouth what did you think?

    -i don't remember :p

  • When giving a blow job, and the guy cums in your mouth, what do you think? I think, OK good lol

    Do you spit or swallow? Why? Swallow...it's easier, unless there's a lot

    Do you like the taste of cum? It's fine

    How many guys have come in your mouth? 7...

    How many guys have you swallowed? 7 lol

    When a guy cums in your mouth do you feel happy? Yeah lol

    The first time a guy came in your mouth what did you think? Wow this is warm + oh god...

  • I HATE when guys come in my mouth. It has happened twice and both times I've swallowed just because I knew the guy would give me sh*t for it if I didn't. The whole concept of this warm salty liquid in my mouth grosses me out but it's just as disgusting to spit as to swallow I guess. Plus it must be so unsexy to spit.. The first time a guy came in my mouth I tried so hard to not make a face and act like it didn't bother me because I was so grossed out lol he was proud of me for swallowing tho..

  • i love when my boyfriend does it, because I know I managed to pleasure him. I swallow, because I don't see any reason to spit it out. its nothing disgusting. the taste is OK, not like chocolate, but I really don't mind the taste or anything. only 1 guy did it, and he is my boyfriend. the first time he did it, I was really happy, because I was good enough to make him cum. :)

    • i think if you want to give head and enjoy pleasing someone like that you wouldn't mind the come in your mouth and when a girl taste the pre come and gets more agressive suckin you to make you come is intense, I have tried it and like to please a guy that way cause I know how good it feels to me and I never quit or spit, I want to taste their cum

  • my husband is the one and only person I've allowed to come in my mouth and I've been swallowing it since the first time and every time my husband has enjoyed it. :)

Loading...