How can I make him bust a nut?? BJ advice!!!

So this guys has never came from a blowjob and he's the only guy that I couldn't get to come..

I'm told I give the best bjs, but this is a hard nut to crack.. pun intended.

So I've already tried a couple of times... I mean for like an hour straight. Soaking wet, moaning, sucking, biting on his leg.. EVERYTHING... Sucked his nuts whole nine yards.. WTF?

NOTHING!

I mean.. I used my whole mouth and both my hands, deep throated it to the point of making myself sick... NADA!

I've got a "date" with him tomorrow and I can't take another no show blow.. I've got to conquer him!

GUYS IS THERE ANYTHING ELSE I CAN TRY?

Describe YOUR perfect bj! PLEASE?

THANKS!

Updates:
Thanks for all the advice. I conquered him! it was totally awesome!

0|0
1|5

Most Helpful Guy

  • Sounds like he's just really good at delaying orgasms to get you to go on forever! Or perhaps he's blowing a load before you meet him so that it takes a while to get off again.

    1|0
    • Well I know he doesn't try to delay. The first two times we had sex he didn't bust a nut and we did it for hours.. He has mad endurance. He does masturbate daily, but he says he doesn't if he knows I'm coming over. Which I believe him. Either way, any suggestions?

    • Masturbating daily? when he has a woman that will fellate him for hours? Even if he's not doing it before he sees you he's definitely keeping his pool low. But yeah the sweet spot for guys is about two fingers below the head on the underside of the penis, If you can't get him working this spot then he's not human.

GAG Video of the Day

How To Become A Morning Person

What Guys Said 5

  • hmmm tough. use a lotta tongue, some girls don't enough. use the hand too, and suck his balls a little, that helps. concentrate on the "sweet spot" a lot, like the head of his d*** and right under the head of his d***

    1|0
  • Well i think you should try me if u make me bust thn u can make him

    0|0
  • I'm kind of the same way. My girl can suck my dick and balls for hours, along side all the tricks and I still won't bust. Here's the truth. No guy wants to be known as the guy who comes quick and by doing that it has a bad and good result. He's holding back to be honest. I do it all the time. here's the Good: More sex and etc, but the bad outweighs the good sometimes. Bad: Your girl starts to believe she can't please you and your not sexually into her anymore. So just tell him straight up "STOP HOLDING BACK AND LET ME PLEASE YOU" also play mind games with him. If u want his cum so bad them tell him this and make it believeable. " if I can't make u come then another bitch must be, and say he must be cheating" and stop sucking his dick for a while. Sooner or later your words will get to him and with him nt getting any pleasure he will constantly think about it which will make him want it more. Also when he thinks he's about to get some head, tease him constantly making him think your gonna go down on him. Once he hasn't had any in lets say a few weeks or maybe a month once u suck his dick after mind games and teasing you'll be sure to make him come instantly. But when u do it u have to come straight out with your best. No taking it slow. Give it straight to him them next thing you'll know "SPLASH" 👌

    0|0
  • Its not your problem its his he needs to relax and let go. Good for him and especially for you if he keeps that up when you're having sex.

    But he's gonna have to make an effort to come when you give a him a BJ or else your jaws gonna hurt.

    0|0
    • Oh it has... It has been so sore and my lips raw and my teeth would cut into my mouth.. lol... he's so damn worth it. But yeah, he better come tomorrow.

What Girls Said 1

  • Hey girl! My boyfriends loves when I give him head!! We haven't had sex.. just head/oral back and forth... he goes crazy when I suck his dick really fast and sloppy and wet while playing with his balls omg he goes wild!! Try that and when he bust keep going it's a weakness for guys!!

    0|0
Loading...