Girls watching guys masturbate?

i know watching girls touch themselves is hot, do girls feel the same about watching boys do it

 

What's Your Opinion?

0/2000

Most Helpful Opinion

  • I think it's incredibly hot when my partner takes my hand, wraps it around his dick and sort of has me masturbate him but not exactly.

    I do get off watching him masturbate, but I think he mostly likes me rubbing his dick for him, lol, less carpal tunnel (he's a computer programmer, lol, geeks!) on his end.

    I sometimes watch amateur videos of guys jacking off, only because I like watching it.

    I don't know why, but it's a turn on for me.

    • XD

      Geeks can laid hotties.

      I'm one of those "36, 24, 36" girls. I did modeling once. Once, get word there, XD. (and not plus size)

      I don't know how he managed to do it either...

      Probably because I'm a geek myself...

    • Wait a minute...he programs AND has a partner...something's not right here.

    • Honesty is a HUGE turn on for me :D

      lmfao

    • Show Older

What Girls Said 19

  • Only if my guy is with me, then yeh

  • I know I don't lol

  • Personally I like to be the one giving my man pleasure.

  • yeah I loved it when my ex did that! its the face and the noices that are hot, its not the actuall action of it, its the whole, knowing he's turned on and about to come that's hot! I know people that don't like it though!

  • yes! I think its totally hot.

  • NO.

    that's just weird...

  • yessssss!

  • well, the movements are funny looking. but the faces guys make when they reach are just so great. haha I guess I'd say I enjoy it.

  • depends. if the guy makes sounds that he's enjoying it and I know what begins to turn him on, that's a turn on :) if he just sits there and jerks off without much response, then no.

    • Ahh the silent wank. A learnt behaviour from all those years between 13 and 17 in the toilet masturbating to a K-mart catelogue whilst hoping no-one could hear.

      ... What? Just me?

  • to be honest, I don't. I guess I'm rather selfish. I'd rather a guy focus on me lol ^_^

  • i love watching a guy masturbate, especially if he's comfortable enough just to relax and really let loose. I enjoy seeing the pleasure on my boys face and it also lets me know what I can do for him to make him reach that level again.

  • are you kidding? I love it its a big turn on for me if the man I'm with starts to jerk off means I can do the same and we both get turned on watching each other!

  • yeahh,

    watching your boyfriend jack off

    and seeing them get excited is hot.

    and it just makes it more fun when you dance

    around in front of them or take off your shirt

    and strip dance for them cuz.. well your a guy.

    you know why:)

    hahaa

  • Nope. I actually get more turned on watching other girls masturbate. I am straight, though.

    Penises don't really do much for me, visually.

    Physically, however...

  • Interesting question. Yes if it's my boyfriend. No if it's some random guy. If I'm single, none of it turns me on.

  • i like it. on time , years ago. I asked my guy to do it, and he wouldn't . and then my friends had a friend that stripped/ I asked him if he's do it and he did. it was all right... but it would have been way hotter if my guy did it.

  • I definately do. Knowing especially if that perticular guy is jacking off to me, that turns me on.

  • im not sure about masturbate, only because I've never seen a guy do himself...lol...only a scene in harold and kumar II when kumar does it, and I wasn't turned on at alll...

    but anyway I do however like it when a guy touches his face, like scratches his beard, or runs his hands through his hair, or touches his chest area...it turns me on like lava

    • I do the beard and hair thing, a lot. :P

    • I'm with the beard thing, if he does it correctly. Like a little sexually, with a serious look on his face. Like he looks like even fatal..

    • Im doing ALL of those.. lolol where are the melting ladies?? :[

  • I actually enjoy it, but that doesn't mean all girls do.

    • Hmmmm.... I love 2 show girls but most would decline...

What Guys Said 3

  • When my (now ex) girlfriend and I started going out, she said she had never seen a guy masturbate, not even in porn. (This was in the days of dialup). When it eventually came time for me to demonstrate, I got stage fright. It wasn't that I couldn't... ahem.. arise to the occasion, but it's just that I got so nervours that I kept loosing time, retracting too far (uncut) and I even managed to hit myself in the balls.

    Made me so angry. I'd been practising for this event for years and now in the moment of glory I screw it all up. Luckily, sex was far less complicated.

  • For the girls who enjoy it, there's a site for that: chatroulette.com

  • Nice question, I do think it's kind of boring, but it seems some girls like it.

Loading...