How often do you check your ex partners social media profiles?

Let's say you were the one who got dumped (dumpers are welcome to answer also!) How often do you find yourself resisting the urge to check an ex lovers Facebook/Snapchat/Whatsapp/KakaoTalk/Instagram etc? And what do you feel when you do so?

How often do you check your ex partners social media profiles?


0|0
1230

Most Helpful Guy

  • These people that say never are so full of it LOL! I check it daily almost. Just to see. Somehow it makes me feel better if they haven't been on or posted anything. But yeah, I do wish I hadn't when they do post things.

    0|0
    0|0
    THIS IS NOT RELEVANT ANYMORE

Most Helpful Girl

  • Once in a century. Of course I stalk them more often right after the break up but when I move on I no longer care whether they exist or not

    0|0
    0|0
    THIS IS NOT RELEVANT ANYMORE

Recommended Questions

Have an opinion?

What Guys Said 29

  • I sometimes check my ex partners instagram. By now it's over a year since we're separated, and i think it isn't good for me checking her profile. But i don't think that I'm not over her, I'm more curious, the best would just be not to care at all about ex partners

    0|0
    0|0
  • Dont know about others but yeah i have personally checked my ex profile 2 times ( and yeah i was dumped ) But now things have changed i moved on forward in my life and completely forgotten about her.

    0|0
    0|0
  • Never that's why I left her didn't want anything to do with being alone when not alone, don't tease yourself move on,

    0|0
    0|0
  • I did it once and it was a big mistake. What people say about you on social media can be a eye opener. Now I just don't want to know.

    0|0
    0|0
  • I'm trying not to do it , because i've found it a self hurting matter

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    24

What Girls Said 11

  • Not that often now because when we broke up I blocked him. And I can't unblock him because I don't want hin thinking I eant him back, because I dont. And request I send to him from any fake ids, he just doesn't accept them. Sed lyf

    0|0
    0|0
  • After turning 27 nope maybe once in awhile I donโ€™t check my husbands stuff rather he lets me get on his phone once a month if Iโ€™m curious ๐Ÿ˜‚

    0|0
    0|0
  • Never. The only time I "check" is when I get friend requests from random that turn out to be her, then I've got to block another profile ๐Ÿ˜‘

    0|0
    0|0
  • Never tbh. I stalk my current guy's ex much more often.

    0|0
    0|0
  • I cyberstalk mostly guys Im interested with than former mistakes I wanna forget

    0|0
    0|0
  • More from Girls
    6

Recommended myTakes

Loading...