Italian guys or Spanish Guys?


0|0

Most Helpful Girl

  • Italian guys are cheating sons of bitches. I can say that cuz I'm half Italian and all my uncles were cheating, gambling, wine guzzling, meathead sons of bitches.

    I'd date a Spanish guy over one any day. But I'd prefer neither. I'm not big on Mediterraneans

    1|0
    0|0
    • Spanish guys are known for that.

    • Show All
    • @AleDeEurope i can tell you're Spanish fro your stance from the get go

      what you did was pull a EL ZORRO for the Spanish ppls image lol speicfically the mens.

    • Spanish people are famous for having affairs too...

Most Helpful Guy

  • I'm going with Spanish guys :)

    1|0
    0|0
    • I don't think many Americans know much about Spanish people though, since there's little Spanish blood in the US, unlike Italian.

What Girls Said 37

  • well since I'm #nohomo ill have to think of this in terms of women... that's really hard... but ill have to say Spanish takes a slight lead.

    0|0
    0|0
  • Damnnnnn hmmm both! @G-Daz and @AleDeEurope how can I ever decide? Since I'm Uncle Herbert the Pervert I'm half Greek today so I want them both up my ass Lmao ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ I'm jkjk no anal no anal bad joke!

    0|1
    0|0
  • Good thing I get a mix of both with @Humping_Tornadoes.

    0|0
    0|0
    • UGH ARE U KIDDING ME?
      omg that's it, I'm going to Madrid this Christmas -.-

    • Show All
    • @justbanANNAz Awww, thank you, lovely. :) <3 Haha, fair enough. We could be relatives, though. :o

    • <3
      omg so true! well i have no complaints about that. :D

  • Italian

    0|0
    0|0
  • scandinavian

    0|0
    0|0
  • can I have both? ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    0|0
    0|0
  • Lol, my boyfriend is Italian. I think I gotta side with the Italians.

    0|0
    0|0
  • Italian guys for sure!

    0|0
    0|0
  • Ima go with Spanish first, Italian second.

    0|0
    0|0
  • My boyfriend is half italian, I'm going with italian!

    0|0
    0|0
    • BOYFRIEND? :O OMG!
      i mean uh *clears throat* so you're taken now?

    • Show All
    • @EmpatheticLady awwww this is so adorable! :D :D
      now I'm informed! so i expect to be at least a guest at this wedding. technically i should be a bridesemaid though bc I'm arab too. just saying.

    • @justbanANNAz Hahaha yes of course you'll be my bridesmaid ya habibitii :P I'll have some competition doe :x

  • @AleDeEurope Is Spanish sooooooo imma go for Them Spanish men :P

    0|1
    0|0
  • Guys in general.

    1|0
    0|0
  • Both please.

    0|0
    0|0
  • Neither.

    0|0
    0|0
  • Can I choose middle eastern guys instead?

    0|0
    0|0
  • Spanish ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    0|0
    0|0
  • Italian guys

    0|0
    0|0
  • 2 in one?

    0|0
    0|0
  • Italian guys

    0|0
    0|0
  • Both !!

    0|0
    0|0
  • Both have a good stereotype about their looks but I'm gonna go with the Italians <33

    1|0
    0|0
  • Italian coz... Italians haha โ™ฅ

    0|0
    0|0
  • Spanishh

    0|0
    0|0
  • ITALIAN

    0|0
    0|0
  • Both can be equally attractive.

    0|0
    0|0
  • Both ๐Ÿ˜

    0|0
    0|0
  • Italian ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡น

    0|0
    0|0
  • either one's good

    0|0
    0|0
  • Spanish men *licks lips* yum...
    They are really sensual, seductive mem for sure ;)

    0|0
    0|0
  • Italian. ;)

    0|0
    0|0
  • More from Girls
    7

What Guys Said 10

  • Come on girls, why choose between them? Get a Brazilian guy and you'll most likely have a Spanish and Italian guy in just one person xD

    0|0
    0|0
  • as a guy italian guys have similar and upbrining as my people so italian as a bro friend for me. Spanish guys can be shady sometimes.

    0|0
    0|0
  • As a transGAGsexual, I believe that chances are that the two guys you are think of were once women, watch out for boobies OP. Stay safe.

    0|0
    0|0
  • Italian for sure. I'm one.

    0|0
    0|0
  • I feel like either would be hot if they had the right traits ahaha.

    0|0
    0|0
  • italian guys are cool

    0|0
    0|0
  • They both live with their mothers until they're married. Just saying.

    0|0
    0|0
  • Spanish guys have bigger dicks.

    0|0
    0|0
  • What about English GUYS?

    1|0
    0|0
  • Spanish, italian, morrocann theyre all the same

    0|0
    0|0
Loading...