Ugh I want a thick dicked man, who is six foot two, loves his family , treats women really well and is Latino. Is that so much to ask lol?


0|0
337

Most Helpful Guy

  • This is the issue society has today, SOME women (not all, certainly not all) but some women want a man more for their physical traits than personality and intelligence. Due to media, just as it is with women. But as soon as a guy is interested only in a women for her looks, things get very crazy.

    So while you are certainly entitled to be interested in what you want. In time you will get bored of the physical traits and possible find yourself needing intellectual stimulation far more than physical and sexual gratification.

    0|1
    0|0
    • Well to be honest I was being playful yet serious. To me it doesn't not have anything to do with the media , it's from someone who I loved. So my taste for men has come from that

    • Show All
    • I loved his personality and yeah only I can judge me

    • Well, that's definitely good to hear that you enjoyed his personality. In your original post you didn't mention anything about personality. And to be extremely fair, context is key! :)

Most Helpful Girl

  • doubt you will find a 6'+ latino with a thick dick. you will get short and below average

    0|0
    0|0

Recommended Questions

Have an opinion?

What Guys Said 36

  • Well hell I hear yah mate...

    Been trying to find me a
    5’4 , black haired, blue eyed girl, with a body like this
    c1.staticflickr.com/.../...310500_5dafe8bfae_b.jpg
    and named Megan Fox that’s not married...

    I’m not asking for THAAAT much I think...🤷‍♂️

    3|2
    0|0
    • Hmm... I jealous, your post get's two up votes by women. For a very sexy photo no doubt. Where as my well thought out post received no up votes. Such a shame. (I'm completely joking by the way! That is a very sexy photo you posted)

    • Show All
    • Haha, much appreciated, my friend. I will certainly reciprocate that upvote! :)

    • @MScifiwriter haha thank you kindly 😊

  • Your question got me like

    http://www.reactiongifs.com/im-done/

    1|0
    0|0
  • Thick dicked man and six foot two height - other than these two can be found easily bcoz you cannot check everyone's dick.😄
    When you will fell in love, you will not care about these things.😊

    2|0
    0|0
  • Yeah but that same guy wants a size 0, 5'1" tall girl, with no kids, always down to fuck and does what lever he wants her to.

    These men just don't exist, you're creating a false ideology.

    0|1
    0|0
  • Damn, 4/5. Honestly finding a Latino guy who is 6'2 is probably the biggest hurdle on the list, I've known several that meet the other 4 but were like 5'7

    0|0
    0|0
  • not if ur prepared to really go looking hard and wait a long time

    2|0
    0|0
  • Yes it is unless you also meet his definition of what he wants in a woman

    1|0
    0|0
  • Yes. I want a 5'2 140lb woman who always wears leather and stilettos and will never gain weight.

    1|0
    0|0
  • I can give you all those except the Latino part... pero puedo hablar español fluentamente

    1|0
    0|0
  • Put that on a dating site profile instead of GaG and maybe you will have some luck.

    1|0
    0|0
  • no. i am tall and i do have a thick. I don't know if you like it or not.

    1|0
    0|0
  • Do you also have a musical wish? Is he supposed to have a Lambo and a set of authentic guitars? And maybe a tiger as a pet?

    0|0
    0|0
  • Lol yes it is. But if you say that this way, it means you consider men often don't like their family and don't treat women well. Hm, fck off.

    0|0
    0|0
  • Sense of self-entitlement

    1|2
    0|0
  • I'm 63 loves family have a dick ur mouth and pussy fight for but not Latino

    0|0
    0|0
  • Yes, I’d say that’s a bit much to ask. lol

    1|0
    0|0
  • no its not too much to ask for..

    1|0
    0|0
    • I do tick some of the boxes.. not all though:

      >>>I want a thick dicked man-- YES
      ,>>>who is six foot two ---NO, but i am 6 foot,
      >>>loves his family --- YES,
      >>>treats women really well ---YES
      >>>and is Latino--- NO. Damn.. :D

    • Show All
    • just an aussie bloke.. no mix really.. ancestry is perhaps a mix of British, and French.

    • Whats ur mix?

  • and i just want million dollars

    1|1
    0|0
  • Depends. What do you offer in return?

    Anything?

    1|0
    0|0
  • Well maybe not but be ready to wait 😂😂😂

    1|0
    0|0
  • More from Guys
    16

What Girls Said 2

  • damn, and they say I have a type...

    2|0
    0|0
  • No its not no worry 😛

    1|0
    0|0

Recommended myTakes

Loading...